שמעון אלקבץ מונה למנהל תחום התקשורת של קבוצת ג'קי בן-זקן

אלקבץ, ששימש בתפקידו האחרון כמנכ"ל רדיו ת"א ויו"ר תחנת גלי ישראל, יהיה אמון על רדיו ירושלים ועל מגזין האופנה "BELLE", כפי שפורסם לראשונה ב"גלובס"

שמעון אלקבץ מונה למנהל תחום התקשורת של קבוצת ג'קי בן-זקן. כפי שפורסם לראשונה ב"גלובס", אלקבץ יהיה אמון על רדיו ירושלים ועל מגזין האופנה "BELLE".

אלקבץ שימש בתפקידו האחרון מנכ"ל רדיו תל אביב ויו"ר תחנת גלי ישראל, שתיהן מקבוצת גלי דרום.

לג'קי בן-זקן מספר אחזקות פרטיות בתחום התקשורת. הוא מחזיק היום במקומון "המגזין" באשדוד הפועל כבר כ-6 שנים. בנוסף מחזיק בן-זקן בשותפות ברדיו ירושלים ומוציא בימים אלה את מגזין האופנה החודשי" BELLE" בכ-100 אלף עותקים. אלקבץ יהיה אמון על כל עסקיו אלה.

אלקבץ משמש כחבר הנהלת אגודת העיתונאים בתל-אביב, חבר בית הדין לאתיקה במועצת העיתונות בישראל ונציג ציבור בועדת האתיקה הארצית בלשכת עורכי הדין.

את דרכו בעולם התקשורת החל אלקבץ כראש מערכת העיתון "חדשות" בדרום וברצועת עזה, ובהמשך שימש כתב ראשי לענייני משטרה ומשפט בירושלים ב"חדשות".

בתחילת שנות ה-90 היה אלקבץ ממייסדי ומקימי "ידיעות תקשורת" וסגן העורך הראשי של רשת מקומוני "ידיעות אחרונות". במקביל ערך מהדורות ויומני בוקר בגלי צה"ל. ב-1995 ייסד אלקבץ את "רדיו דרום" ועמד בראש התחנה, ובהמשך שימש כמנכ"ל קבוצת רדיו דרום.

החל מ-1996 כיהן אלקבץ כסמנכ"ל עיתון "מעריב" וכמנכ"ל כתבי העת של "מעריב" עד תחילת שנות ה-2000, ומ-2003 שימש גם כמנכ"ל רשת "זמן מעריב". החל מ-2004 אלקבץ כיהן כמשנה למנכ"ל קבוצת הירש מדיה בבעלות רון לאודר ושלמה בן-צבי, ובמסגרת תפקיד זה שימש כמנהל השיווק והפרויקטים בחברת החדשות של ערוץ 10.

לאלקבץ, 44, תואר ראשון במשפטים מהמכללה האקדמית רמת-גן, כולל התמחות בנושא דיני תקשורת ולשון הרע.

"סיימתי 5 שנים מרתקות ומאתגרות בקבוצת רדיו דרום", אמר אלקבץ, "כולל הקמת רדיו דרום 101.5fm, שפעל תחת אש במשך שנים ארוכות. אני שמח וגאה להצטרף לקבוצתו הצעירה של ג'קי בן-זקן, המהווה עבורי מודל להצלחה בעולם העסקים בכלל ובתקשורת בפרט".