רשת מחפשת מחליף לשירה מרגלית: פנתה לאלון שטוזרמן

שטוזרמן שימש בעבר כסמנכ"ל התוכן ב-HOT ■ שם נוסף שעלה הוא מולי שגב, בכיר בקשת ויוצר "ארץ נהדרת", אך מנכ"ל רשת אבי צבי טרם נפגש עמו ■ מסתמן: "שבוע סוף" לא תחזור למסך

מנכ"ל זכיינית ערוץ 2 רשת, אבי צבי, מקיים בימים אלה שורה של פגישות עם גורמים בתעשיית התקשורת במטרה להביאם כמחליפים למשנה למנכ"ל תוכן הפורשת, שירה מרגלית.

ל"גלובס" נודע כי בין היתר בחן צבי את הבאתו של אלון שטרוזמן לתפקיד, ואף נפגש עם הסמנכ"ל המיועדת לערוץ 10, קרני זיו. היום (ה') נפרדה הזכיינית ממרגלית.

שטרוזמן שימש בעבר כסמנכ"ל התוכן של חברת הכבלים HOT, ולפני מספר שנים עבר לרומא כדי להקים ולנהל את מערך ה-VOD של רשת FOX. כיום הוא משמש כמנכ"ל משותף של חברת הסטראט-אפ "פלייקאסט". לפני תפקידו בכבלים שימש כסמנכ"ל בחברת ענני תקשורת.

כאמור, צבי ערך גם פגישה עם זיו במטרה לשכנעה להגיע לזכיינית. הפגישה נערכה עוד לפני חתימתה הסופית של זיו בערוץ 10. זיו היתה מחליפתו של שטרוזמן בתפקיד ב-HOT.

שם אחר שעולה כמועמד שצבי היה רוצה להביא לרשת הוא מולי שגב, בכיר בזכיינית קשת ויוצר "ארץ נהדרת", אולם לא התקיימה פגישה בין השניים.

בסוף השבוע שעבר הודיעה המשנה למנכ"ל רשת, שירה מרגלית, על החלטתה לעזוב את הזכיינית לאחר שנתיים בתפקיד. טרם עזיבתה החליטה מרגלית להוריד את התוכנית "שבוע סוף" לתקופת הערכות מחדש. כעת נראה כי כפי שפורסם לראשונה ב"גלובס", התוכנית לא תשוב למרקע. בזכיינית אומרים כי החלטה סופית בנושא תתקבל רק מחר (ו').

מרשת נמסר באשר לפגישותיו של צבי: "איננו מתייחסים לספקולציות, לכשיהיה מה להודיע, נודיע על כך באופן מסודר".