שר החינוך גדעון סער החליף 4 יועצי תקשורת בתוך שנה

‎‎יועץ התקשורת הנוכחי ימונה לדובר המל"ג ■ את מקומו תתפוס יועצת התקשורת לשעבר של יולי תמיר‏, ליטל אפטר

‎‎סבב מינויים בלשכתו של שר החינוך, גדעון סער: רק שנה חלפה מאז נכנס לתפקיד, וסער מבצע בימים אלה מינוי רביעי במספר לתפקיד יועץ התקשורת שלו. את התפקיד תקבל על עצמה ליטל אפטר, שכיהנה כיועצת התקשורת של קודמתו של סער במשרד החינוך, יולי תמיר.

אפטר, שעזבה את המשרד עם סיום כהונתה של תמיר כשרת החינוך, עבדה עד לאחרונה במספר פרויקטים עם התאחדות התעשיינים, ובהם עמותת החינוך תעשיידע, וכן מול תנועות הנוער, ראשי רשויות והטלוויזיה החינוכית. אפטר מוערכת מאוד במערכת החינוך וליוותה את תמיר במהלך השביתה הגדולה של ארגון המורים וכן במהלכים שהביאו לחתימה על הסכם אופק חדש עם הסתדרות המורים.

חוזרים לתפקידים הקודמים

אפטר תחליף בתפקיד את שרון אחדות, לשעבר דובר המשרד להגנת הסביבה, שהחל לעבוד עם סער בנובמבר 2009 ועוזב את תפקידו לאחר פחות מחצי שנה. אחדות יישאר קרוב לסער וימונה בקרוב לדובר המועצה להשכלה גבוהה (מל"ג), אשר שר החינוך הוא היו"ר שלה.

במסגרת התפקיד ישמש אחדות גם דובר הוועדה לתכנון ותקצוב (ות"ת). אחדות מחליף בתפקיד את יובל לידור, שמונה לאחרונה ליועץ התקשורת של שר האוצר, יובל שטייניץ.

מינויה של אפטר כיועצת התקשורת של סער הוא, כאמור, הרביעי במספר במשך כשנה, מאז החלה הממשלה הנוכחית בכהונתה. קודם לאפטר היה זה, כאמור, אחדות ששימש כיועץ התקשורת. לפניו שימש ישראל טוויטו בתפקיד מיוני 2009 ועד לנובמבר 2009, אז החליט לחזור לעבוד בחדשות ערוץ 10, שם שימש כעורך מהדורת השבת.

לפני טוויטו היתה נילי רייכמן יועצת התקשורת של שר החינוך. רייכמן עבדה במשך שנתיים עם סער ועם הליכוד בתקופת האופזיציה ואז ליוותה אותו כשר החינוך. לאחר חודשיים בתפקיד, עזבה רייכמן וחזרה לתפקידה הקודם - דוברת מפלגת הליכוד - אותו היא תסיים בסוף החודש ותעבור לדברר את פורום ראשי המשק.