פרופ' אמיר ברנע ישתתף בוועידת שוק ההון של ישראל 2010

ברנע יישא דברים ויציג את ניתוח דו"חות הבנקים לשנת 2009 ■ ועידת שוק ההון 2010 של "גלובס" וזיו האפט מהווה גורם דומיננטי בדיאלוג הישיר בין בכירי המשק וקהילת שוק ההון בישראל

פרופ' אמיר ברנע ישתתף בוועידת שוק ההון של ישראל 2010, הוועידה השנתית לנושאי בנקאות ושוק ההון של "גלובס" בשיתוף BDO זיו-האפט. פרופ' ברנע יישא דברים ויציג את ניתוח דו"חות הבנקים לשנת 2009.

ניתוח הדו"חות כולל בין היתר את ההפרדה בין התוצאות החד-פעמיות הקשורות לשנה ולתוצאות שמשקפות את מצב המערכת; מדיניות ה- nostro של הבנקים כולל הגדרה של היקפי ה- nostro, תשואות והשלכות על רמת הסיכון וכלי הרגולאציה, לאור המשקל הכבד של מדיניות ההשקעה ב-nostro ; השלכות באזל II על תמחור אשראי תוך הבלטת דיפרנצזיה בין סוגי לוווים שונים בהשוואה למצב הנוכחי ועוד.

בנוסף, פרופ' ברנע ינהל שיחה עם סטלה קורין-ליבר, פרשנית בכירה ב"גלובס". השניים ישוחחו על הסדרי פריסת החובות, על בעלי השליטה, על הפיקוח בשוק ההון ועוד.

ועידת שוק ההון 2010 של "גלובס" וזיו האפט מהווה גורם דומיננטי בדיאלוג הישיר בין בכירי המשק וקהילת שוק ההון בישראל. במסגרת הוועידה תידון המציאות הפיננסית החדשה שלאחר, המשבר הכלכלי, הדילמות, המגמות והאתגרים, במטרה להתוות סדר יום כלכלי-ציבורי.