"לא מתנהל מו"מ עם אורי מסר להסכם עד מדינה בפרשת הולילנד"

כך טוען סניגורו של מסר, עו"ד שמעון דולן ■ לדבריו, בכל מקרה לא יוגש כתב אישום נגד מסר בפרשה זו - כפי שקרה בפרשות טלנסקי ומרכז ההשקעות, שגם בהן מסר נחקר באזהרה

עו"ד שמעון דולן - סניגורו של עו"ד אורי מסר, החשוד בהעברת כספי השוחד לראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט בפרשת הולילנד - שלל היום (ב') את הפרסומים בכלי התקשורת, לפיהם עו"ד מסר וגורמים בסביבתו מנסים לסדר למסר מעמד של עד תביעה במשפט העתידי.

לדברי דולן, ללא כל קשר לסוגיה זו, לא יוגש כתב אישום נגד מסר גם בפרשה זו, כפי שהיה בפרשות טלנסקי ומרכז ההשקעות - שגם בנוגע אליהן הוא נחקר באזהרה במשטרה, אך לבסוף החליטה הפרקליטות שלא להעמידו לדין.

חקירת המשטרה בפרשות הולילנד וקרקעות המלח נמשכה היום (ד'), כאשר הציפייה היא כי בימים הקרובים יוזמן אולמרט לחקירה במשרדי היאח"ה. אולמרט חשוד כי קיבל, בתיווכם של ראש לשכתו לשעבר שולה זקן ואורי מסר, מאות אלפי שקלים מיזמי הנדל"ן של פרויקט הולילנד, בזמן שכיהן כראש עיריית ירושלים וכשר התמ"ת, בתמורה לקידום פרויקט הבנייה עצום המימדים.

בחקירתה של זקן ממשיכים החוקרים לנסות ולברר מה היה חלקה בהעברת כספי השוחד לאישי הציבור ומה היתה מידת מעורבותה בפגישות שהתנהלו בין עד המדינה, ששמו עדיין אסור לפרסום, לבין אולמרט.