צים במו"מ למכירת אחזקות בשתי חברות תמורת 150-190 מיליון דולר

עפ"י מידע שנמסר מצים לחברה-האם, חברה לישראל, קיימת אפשרות כי ביחס לשתי העסקאות האמורות ייחתמו בקרוב מסמכים הקשורים לעסקה או לקידומה ■ צים תתחיל בדיקת נאותות בקשר עם אחת העסקאות

החברה לישראל הודיעה היום (ד') כי צים, חברה-בת שלה, מנהלת עם צדדי ג' מגעים מתקדמים לצורך התקשרות בשתי עסקאות נפרדות למכירת אחזקות צים בשתי חברות זרות שונות העוסקות בפעילות הנלווית לספנות (שאינן מחזיקות באניות).

על-פי מידע שנמסר מצים, קיימת אפשרות כי ביחס לשתי העסקאות האמורות ייחתמו בתקופה הקרובה מסמכים, מחייבים או שאינם מחייבים, הקשורים לעסקה או לקידומה. כמו כן צים צפויה להתחיל בדיקת נאותות בקשר עם אחת העסקאות.

בהודעת החברה לישראל, מצוין כי כפי שמסתמן בשלב זה מהמגעים בין הצדדים, התמורה הכוללת בגין שתי העסקאות האמורות (ככל שתצאנה אל הפועל) צפויה להיות בטווח שבין 150-190 מיליון דולר (לרבות בכפוף להתאמות העשויות לנבוע בין השאר כתוצאה מבדיקת נאותות ביחס לאחת מהעסקאות).

החברה ציינה בהודעתה כי אם וככל שיחתמו מסמכים מחייבים בין הצדדים, הוצאתן אל הפועל של העסקאות האמורות עשויה להיות מותנית בין היתר באישור רשויות זרות ותנאים מתלים אחרים. היא עוד הדגישה כי אין כל וודאות כי ייחתמו מסמכים כלשהם בקשר עם העסקאות הללו, וכן כי העסקאות הללו יצאו אל הפועל.