קצת יותר מחודש לפתיחת המונדיאל: 270 אלף כרטיסים טרם נמכרו

בפיפ"א ממשיכים להתאכזב מקצב מכירת הכרטיסים לטורניר שייפתח ב-11 ביוני בדרום אפריקה ■ מלבד המשחקים שייערכו ביוהנסבורג ופרטוריה, נותרו כרטיסים לאצטדיונים בכל יתר הערים

רק 35 ימים נותרו לפתיחת המונדיאל בדרום אפריקה ב-11 ביוני, אך הביקוש לכרטיסים ממשיך לאכזב. נכון להיום (ד'), נותרו עוד 270 אלף כרטיסים למכירה. כך לפי דוברת פיפ"א, דאליה פישר.

בסך הכל, בשלב החמישי והאחרון של המכירה הופצו כחצי מיליון כרטיסים, אך רק 230 אלף מהם נמכרו. כזכור, בפיפ"א החליטו למכור את הכרטיסים לתושבי דרום אפריקה בנקודות מכירה קבועות מראש ובמזומן, אחרי שקיבלו ביקורות גדולות על כך שבשלבי המכירה הקודמים ניתן היה לרכוש כרטיסים רק באמצעות האינטרנט, מה שמנע ממיליוני אפריקנים שאין להם גישה לרשת לקנות כרטיסים.

מלבד המשחקים שייערכו ביוהנסבורג (ביניהם משחק הפתיחה ומשחק הגמר) והמשחקים שייערכו בפרטוריה (חמישה משחקים משלב הבתים ומשחק אחד משלב שמינית הגמר), נותרו כרטיסים לאצטדיונים בכל יתר הערים.

בפיפ"א כבר מודים כי המונדיאל הקרוב לא יהיה סולד-אאוט. זאת בניגוד למונדיאל הקודם בגרמניה, אליו אזלו כל הכרטיסים. על-פי הערכות ארגון הכדורגל העולמי, כ-360 אלף תיירים יגיעו יגיעו לדרום אפריקה במהלך הטורניר.