הוגו תעשה לי טוויט: צ'אבס הוא מלך הטוויטר של דרום אמריקה

נשיא ונצואלה צבר קרוב ל-240,000 עוקבים בפחות משבועיים מאז פתח את חשבונו

הכירו את מלך הטוויטר החדש של דרום אמריקה: הוגו צ'אבס, נשיא ונצואלה שצבר קרוב ל-240,000 עוקבים בפחות משבועיים מאז פתח את חשבונו.

לאחרונה החליט נשיא ונצואלה להצטרף גם הוא לעולם הטכנולוגיה כשהחל לעדכן את אזרחי המדינה באמצעות חשבון הטוויטר שלו. רשת "פוקס ניוז" האמריקנית מדווחת כי חשבונו של צ'אבס הוא הפופולרי ביותר בוונצואלה.

לצ'אבס יש יותר עוקבים בטוויטר אפילו מרשת הטלוויזיה הנצפית ביותר במדינה, "גלובוויז'ן", אחריה עוקבים "רק" 234,000 משתמשים. יש לציין כי מדובר בסוג של ניצחון אישי של צ'אבס על רשת הטלוויזיה שנוהגת להשמיע כלפיו מדי יום ביקורות נוקבות.

"חלק מבקרים אותי ואחרים מעליבים אותי, אבל לא אכפת לי", אמר צ'אבס בתגובה לפתיחת חשבון הטוויטר. "העיקר שזו הדרך שלי לתקשר עם העולם", הוסיף הנשיא שהצטרף לטוויטר ב-27 באפריל כחלק מניסיון להדוף את הביקורת שהופנתה כלפיו בנושא פגיעה בזכויות האדום בוונצואלה.

לדברי צ'אבס, הוא מקבל מדי יום כ-50,000 הודעות תמיכה מתומכיו השונים במדינה וברחבי העולם. "אני יוצר קבוצה שמאוחדת סביב הרעיונות שאני מוביל", אמר מנהיג ונצואלה.

לדברי חואן חוסה מולינה, מנהיג האופוזיציה בוונצואלה, על צ'אבס להתעסק פחות בטוויטר ויותר בהפחתת האינפלציה והפשע הגואים במדינה. "אף אחד לא יכול להכחיש שצ'אבס מנהיג, אבל גם אף אחד לא יכול להכחיש שהוא לא מסוגל לשלוט", אמר מולינה.