אשדר מוכרת את זכויותיה בקרקע בפתח-תקווה בכ-170 מיליון שקל

כתוצאה מכך צפויה החברה-הבת של אשדר לרשום רווח הון של כ-68 מיליון שקל ■ הקרקע הנמכרת מיועדת להקמת 5 בנייני מגורים בהיקף כולל של 427 יחידות דיור

חברת הייזום למגורים אשדר מקבוצת אשטרום ובניהולו של ארנון פרידמן, מממשת חלק מזכויותיה בקרקע, הממוקמת באזור אצטדיון הכדורגל בפתח-תקווה. חברת ה.ל.ה.פ, שהינה חברת בת של אשדר (50%) חתמה על הסכמים למכירת זכויותיה במספר מגרשים סמוכים בפתח-תקוה בתמורה כספית של כ-170 מיליון שקל.

כתוצאה מהעסקה, צפויה החברה הבת לרשום רווח הון של כ-68 מיליון שקל. הקרקע הנמכרת מיועדת להקמת 5 בנייני מגורים בהיקף כולל של 427 יחידות דיור.

המכירה התבצעה במקביל בשני הסכמים, כאשר הזכויות בהסכם הראשון יימכרו על ידי החברה הבת של אשדר תמורת 72.2 מיליון שקל, והזכויות במגרשים בהסכם השני בתמורה ל-94.6 מיליון שקל, בתוספת. כמו כן, תהיה החברה הבת של אשדר זכאית לתמורה נוספת בסך של עד 3.6 מיליון שקל, במידה שתושגנה זכויות לבניית 12 יחידות דיור נוספות במסגרת הפרוייקט שיוקם על הקרקעות הנמכרות.

יצויין, כי העסקה למכירת הזכויות בהסכם השני כפופה לכך שהריסה ופינוי של האצטדיון תושלם עד 15 ביולי 2010, כאשר הצדדים רשאים להאריך מועד זה עד 31 בדצמבר 2010. את חברת ה.ל.ה.פ ליווה בעסקה עו"ד רונן מאור , שותף במשרד מ. פירון ושות.