ה-iPad מגיע לאירופה, המו"לים של העיתונים מנמיכים ציפיות

המו"לים הקטנים יותר מעדיפים להמתין ולראות את תגובת הצרכן האירופי, בעיקר את נכונותו לשלם עבור תכנים במכשיר ■ מקביליהם בארה"ב החלו לשווק את מוצריהם המיועדים למכשיר עם השקתו

השקת ה-iPad של אפל בארה"ב באפריל לוותה בהמולה רבה מצד המוציאים לאור, שטרחו לפתח אפליקציות של עיתונים ומגזינים במיוחד למכשיר. בניגוד לכך, השקתו הבינלאומית של האייפד לא מעוררת תכונה רבה בתעשייה.

התגובות המעורבות בהן התקבלו בארה"ב התוכנות שפיתחו חברות תקשורת מסורתית עבור האייפד גרמו למו"לים רבים לנקוט במשנה זהירות עם הגעת המכשיר לאירופה. המו"לים הקטנים יותר מעדיפים להמתין ולראות את תגובת הצרכן האירופי, בעיקר את נכונותו לשלם עבור תכנים במכשיר. זאת, בניגוד למקביליהם בארה"ב, שהחלו לשווק את מוצריהם המיועדים למכשיר עם השקתו.

חברות התקשורת עדיין תולות תקוות בפוטנציאל של האייפד לשלב את המיטב מהתכנים המקוונים והמודפסים. עיתונים וכתבי עת מובילים בארה"ב, בהם "וול סטריט ג'ורנל" ו"ניו יורק טיימס", הכינו אפליקציות למכשיר. עיתונים וכתבי עת מובילים באירופה טרם עשו זאת, למרות שהאייפד יגיע ליבשת ביום שישי הקרוב.

אנליסטים ומומחים לעיצוב דיגיטלי טוענים כי היישומים שמציעים המו"לים עבור האייפד הם מבלבלים וחסרי מעוף, וחלקם דומים מדי לגרסאות הדפוס שלהם".