וריפון עקפה הצפי ברווח ובהכנסות; המניה עולה במסחר המאוחר

וריפון הרוויחה ברבעון הפיסקלי השני 29 סנט למניה non-GAAP, לעומת הצפי ל-26 סנט ■ ההכנסות עלו בכ-20% והסתכמו ב-240.7 מיליון דולר, לעומת הצפי ל-227.36 מיליון דולר

חברת וריפון , יצרנית המסופים לסליקת כרטיסי אשראי, פירסמה היום (ד') לאחר סיום המסחר בוול סטריט את תוצאותיה הכספיות לרבעון הפיסקלי השני של 2010 שהסתיים ב-30 באפריל. מהדו"חות עולה, כי וריפון עקפה את תחזיות האנליסטים בשורה העליונה והתחתונה.

מניית וריפון עלתה במהלך המסחר בוול סטריט הערב ב-2.9% והיא ממשיכה לעלות בעוד 0.5% במסחר המאוחר. מנכ"ל וריפון הוא דאג ברג'רון, ולייזי ינאי הוא נשיא וריפון ישראל והאחראי על פעילותה בישראל, אירופה ואסיה.

וריפון רשמה ברבעון הפיסקלי השני הכנסות בהיקף 240.7 מיליון דולר, עלייה של כ-20% לעומת ההכנסות ברבעון המקביל אשתקד. האנליסטים בוול סטריט צפו לחברה הכנסות של 227.36 מיליון דולר.

הרווח הנקי non-GAAP הסתכם ב-20.225 מיליון דולר, שהם 29 סנט למניה, לעומת רווח של 10.715 מיליון דולר או 17 סנט למניה ברבעון המקביל, ולעומת תחזיות האנליסטים בוול סטריט לרווח של 26 סנט למניה.

"וריפון רשמה רבעון מעולה, בו ייצרנו הכנסות בהיקף גבוה יותר מכל רבעון פיסקלי שני בהיסטוריה שלנו", אמר ברג'רון לאחר הדו"חות. "אנחנו מאמינים כי הפורטפוליו המגוון שלנו המורכב מתוכנה, שירותים ופתרונות תקשורת כוללים, יאפשר לנו להמשיך ואף להעמיק את המובילות הטכנולוגית שלנו בתחום התשלומים המקוונים המתפתח והולך", הוסיף.

לגבי הרבעון הפיסקלי השלישי, וריפון מעריכה כי תרשום הכנסות בהיקף 245-250 מיליון דולר, ורווח non-GAAP של 29-30 סנט למניה. עבור כל 2010 הפיסקלית, וריפון צופה הכנסות של 960-970 מיליון דולר, ורווח non-GAAP של 1.12-1.15 דולר למניה.

נזכיר, כי וריפון הודיעה עם פרסום הדו"חות הכספיים ל-2009 על מחיקת מניותיה מן המסחר בת"א בחודש יולי הקרוב, והיא נגרעה מהמדדים באחד-העם כבר במארס האחרון. מניותיה ימשיכו להיסחר בבורסה האמריקנית NYSE. יצוין, כי לייזי ינאי, אמר אז כי אין במחיקת המניה מהמסחר ובהפסקת פעילות הייצור בישראל והעברתה לקבלן חיצוני סימן לצמצום פעילותה של וריפון בישראל. לגבי המחיקה מהמסחר בת"א, ינאי אמר כי "המסחר בארץ מהווה אחוזים בודדים. מדובר בהוצאה מיותרת, שלא מייצרת ערך לא לבעלי המניות הקטנים ולא לבעלי המניות הגדולים".