מליסרון של האחים עופר: עלייה של 31% ברווח ל-25 מיליון שקל

ההכנסות משכירות עלו ב-62% ל-115 מיליון שקל, בעיקר מרכישת הקניונים רמת אביב וסביונים ■ שיעור הרווח הגולמי של החברה (NOI) לא השתנה ועומד על כ-76% מסך ההכנסות ■ ה-FFO עלה ב-40% ל-46 מיליון שקל

חברת מליסרון , חברת הנדל"ן המניב המניב של האחים עופר, דיווחה היום על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של 2010.

מהדו"חות עולה, כי מליסרון רשמה הכנסות משכירות בהיקף 115 מיליון שקל, עלייה של כ-62% לעומת הרבעון הראשון ב-2009. העלייה נובעת בעיקר מרכישת הקניונים רמת אביב וסביונים. הרווח הנקי של החברה הסתכם ברבעון הראשון ב-25 מיליון שקל, עלייה של כ-31% לעומת הרווח ברבעון המקביל אשתקד.

שיעור הרווח הגולמי של החברה (NOI) לא השתנה ועומד על כ-76% מסך ההכנסות. ה-FFO (תזרים תפעולי נקי) הסתכם ב-46 מיליון שקל, עלייה של כ-40% לעומת הרבעון הראשון ב-2010. עיקר העלייה נובע מאיחוד פעילות הקניונים שנרכשו.

החברה חילקה דיבידנד של 30 מיליון שקל בגין הרבעון הרביעי של 2009, והכריזה על חלוקת דיבידנד בהיקף דומה בגין הרבעון הראשון של השנה, שישולם ביוני 2010.

ליאורה עופר, יו"ר מליסרון, אמרה לאחר הדו"חות, כי "החברה המשיכה במהלך הרבעון ביישום האסטרטגיה העסקית לביסוס מעמדה בתחום המרכזים מסחריים בישראל. החברה שומרת על הרווחיות ומציגה איתנות פיננסית בתקופה של משבר פיננסי עולמי".

משה רוזנבלום, מנכ"ל מליסרון: "ברבעון הראשון החברה הצליחה לשמור על שיעורי תפוסה גבוהים בקניונים ובבנייני המשרדים בבעלותה, בשיעור ממוצע של מעל ל-98%. איתנותה הפיננסית של מליסרון ואיכותם של נכסיה המניבים, יאפשרו לה להמשיך להתמודד בצורה נאותה עם האתגרים העומדים בפניה".