רה"מ לשעבר אולמרט נחקר היום שוב בפרשת הולילנד

גם היום צפוי אולמרט להיחקר במשך שעות ארוכות באשר לקשריו עם יזמי פרויקט הולילנד, עם איש העסקים דני דנקנר, עם עד המדינה בפרשה ועם גורמים נוספים ■ חשוד במירמה והפרת אמונים, לקיחת שוחד והלבנת הון

ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, הגיע היום (א') בפעם השנייה אל משרדי היחידה הארצית לחקירות הונאה של המשטרה בלוד, להמשך חקירתו באזהרה על מעורבותו בפרשת הולילנד.

גם היום, כמו בשבוע שעבר, ייחקר אולמרט על-ידי השוטרים במשך שעות ארוכות ויישאל על קשריו עם יזמי פרויקט הולילנד, עם איש העסקים דני דנקנר, עם עד המדינה בפרשה (ששמו עדיין אסור לפרסום) ועם גורמים נוספים.

בתום חקירתו צפויים החוקרים "להזכיר" לאולמרט כי אסור לו להיפגש או לשוחח עם איש מהחשודים האחרים בפרשה על החקירות או על כל דבר אחר. זאת לאחר שעם תום חקירתו הראשונה ביאח"ה מיהר אולמרט לחתונת בתו של אריה דרעי במלון "רמדה" בירושלים, שם נצפה כשהוא משוחח במשך דקות ארוכות עם ראש לשכתו לשעבר, שולה זקן, ועם סגן ראש עיריית ירושלים לשעבר, יהושע פולק, שניהם חשודים במעורבות בפרשת הולילנד. אולמרט טען בתגובה כי הוא בסך-הכול פגש את זקן ופולק באקראי ובירך אותם לשלום.

ככל הנראה, אולמרט חשוד בלקיחת שוחד מיזמי פרויקט הולילנד הלל צ'רני ואביגדור קלנר ומאיש העסקים דני דנקנר, בתיווכם של שולה זקן ושל עו"ד אורי מסר, תמורת סיוע בקידום פרויקט הבנייה העצום ותמורת קידום אינטרסים של חברת המלח.

על-פי החשד, אולמרט ביצע עבירות של מירמה והפרת אמונים, לקיחת שוחד והלבנת הון.