המונדיאל הוא כנראה הזמן הטוב ביותר לקידום מכירות של מסכי פלזמה ו-LCD, ובאנגליה לקחו את העניין הזה צעד קדימה.
חברת טושיבה פתחה בקמפיין שיווק אגרסיבי שמתבסס על האמונה של הציבור האנגלי בנבחרת שלו: החברה מציעה החזר כספי מלא למי שירכוש מסך פלזמה של החברה, במידה שאנגליה תזכה בטורניר.
זה לא נגמר שם: רשת החשמל האנגלית Currys מציעה ללקוחות שלה החזר של 10 ליש"ט עבור כל שער שנבחרת "שלושת האריות" תכבוש בטורניר.
חברת התעופה הפרטית "ג'ט לוגיק" שבסיסה בגלזגו מציעה ללקוחות החזר של 50% ממחיר הטיסה לדרום אפריקה ובחזרה, במידה שאנגליה תזכה בטורניר ו-וויין רוני יכבוש במשחק הגמר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.