בוקר טוב עזריאלי: בן-זאב מעניק למניה מחיר יעד של 92 שקל

מתחיל לסקר את מניית הקבוצה בהמלצת "תשואת שוק" ■ בן-זאב מעריך כי המניה מגלמת תשואה הולמת בסיכון נמוך, אך מזהיר כי אין לחפש במניה רווחים מהירים אלא יצירת ערך לטווח הארוך

הנפקת קבוצת עזריאלי ותחילת המסחר במניה מתחילת השבוע מתחילה לגרור סיקורים מבתי ההשקעות. הבוקר (ד') מפרסם יובל בן זאב, ראש מחלקת המחקר בכלל פיננסים, המלצת "תשואת שוק" למניית הקבוצה עם מחיר יעד של 92 שקל למניה, גבוה ב-11% ממחיר הבסיס הבוקר בבורסת תל אביב.

בן זאב מעריך כי המניה מגלמת תשואה הולמת בסיכון נמוך אך מזהיר כי אין לחפש במניה רווחים מהירים אלא יצירת ערך לטווח הארוך. בן זאב מוסיף כי להערכתו היא תהפוך למניית עוגן בתיק ההשקעות של המשקיעים המוסדיים וכי כל שאר חברות הנדל"ן המניב תיסחרנה בהשוואה אליה.

עוד מוסיף בן זאב כי גם במצב הנוכחי יש לקבוצה פוטנציאל יצירת ערך לעתיד, הן בהשבחת תיק הנכסים הקיים, הן בפיתוח נכסים קיימים והן בפוטנציאל לרכישות נוספות של נכסים ו'או חברות נדל"ן מניבות אחרות.

בן זאב עורך טבלת יתרונות וחסרונות לקבוצה ומציין כי בצד החיובי קיים לחברה יתרון מובהק לגודל הפעילות, ניסיון מוכח לאורך שנים, רכישת פורטפוליו נכסים איכותי וחוסן פיננסי. מהצד ההפוך, מציין בן זאב כי הגודל עלול להוות חיסרון, שכן הקבוצה תתקשה לשכפל את הצלחתה, וכן החשש שהנפקת הענק שלה "סחטה" את מלוא מקורות ההשקעה לסקטור הנדל"I המניב, אליו היא משתייכת.