כעבור יותר מ-3 שנים קרדן נדל"ן השלימה רכישת מתחם אכטמן בת"א

כזכור, החברה דיווחה ב-2007 על רכישת המתחם בן ה-5 דונם ברחוב מנחם בגין 150-152, סמוך לבית קרדן, שעל ציר איילון

אחרי שלוש שנים וארבעה חודשים, קרדן נדל"ן , שבשליטת יוסף גרינפלד, השלימה את העסקה לרכישת מתחם אכטמן שבמע"ר (מרכז העסקים הראשי) הצפוני של תל אביב תמורת 165 מיליון שקל. ‏

כזכור, החברה דיווחה ב-2007 על רכישת המתחם בן ה-5 דונם ברחוב מנחם בגין 150-152, סמוך לבית קרדן, שעל ציר איילון. בית קרדן הוא פרויקט למשרדים, שלאחרונה הושלמה בניית שלב ב' שלו, שכללה תוספת של 16 קומות.

‏המע"ר הצפוני, שיהיה מתוחם בין נתיבי איילון ממזרח ודרך מנחם בגין ממערב, מתוכנן להיות אזור המשרדים החדיש ביותר בתל אביב. המע"ר הצפוני יוקם סמוך למגדלי עזריאלי ויכלול את פרויקט אגד, תנובה, בית גזית ובניין אכטמן. שלב ב' של בית קרדן הוא הפרויקט הראשון שיצא לדרך במסגרת התוכנית.

התב"ע (תוכנית בניין עיר) שחלה על מתחם אכטמן מייעת את השטח ל-40 אלף מ"ר של משרדים, מסחר ומגורים. סכום הרכישה הוא 77.1 מיליון שקל ובנוסף תשלם קרדן נדל"ן 76.4 מיליון שקל במסגרת הסכם הפיתוח שנחתם מול מינהל מקרקעי ישראל.

‏קרדן נדל"ן מדווחת כי בשלבים אלה היא מנהלת מגעים עם גוף גדול למכירת שטח בנוי של 10,000-15,000 מ"ר באחד המבנים שבכוונתה לבנות על השטח.

לדברי יו"ר קרדו נדל"ן, איתן סורוקה, "השלמת העסקה הנוכחית תאפשר לנו ליצור מתחם משמעותי המשלב משרדים, מסחר ומגורים באזור מבוקש ביותר. המתחם נהנה מנגישות מצויינת, נמצא על צירי תנועה מרכזיים וקרוב לבית המשפט מתחם התרבות, פרויקט השוק הסיטונאי, עזריאלי ועוד. ציר מנחם בגין צפוי לעבור בשנים הקרובות פיתוח משמעותי ביותר. הסמיכות של הפרויקט לבית קרדן תיצור פרויקט איכותי בהיקף של מעל ל-60 אלף מ"ר בבעלות קרדן נדל"ן".