פיפ"א נלחמת בשיווק הגרילה במונדיאל

במסגרת "ההגנה" על הספונסריות הרשמיות של הגביע העולמי, 36 אוהדות הולנד גורשו ממשחק הנבחרת נגד דנמרק, אחרי שניסו לפרסם את הבירה המקומית "בוואריה"

פיפ"א ממשיכה להילחם בשיווק הגרילה במונדיאל: 36 אוהדות הולנד גורשו אתמול (ב') מאצטדיון ה"סוקר סיטי" ביוהנסבורג, שם שיחקה נבחרת האורנג' מול דנמרק, לאחר שלבשו חולצות שקידמו את מכירת "בוואריה" - בירה מקומית.

בנוסף, פיפ"א נתנה הוראה להחרים לאוהדים בכניסות למגרשים דגלים שכוללים עיטורים של חברות שאינן מפרסמות רשמיות של המונדיאל.

כל הפעולות האלו נעשות במסגרת "ההגנה" על הספונסריות הרשמיות של הגביע העולמי, ביניהן אדידס, קוקה קולה, יונדאי-קיה, מקדונלד'ס, אמירייטיס ובאדווייזר.

בשלוש השנים האחרונות הכניסה פיפ"א קרוב למיליארד דולר מפרסום וספונסרים.