פיפ"א ממשיכה להילחם בשיווק הגרילה במונדיאל: 36 אוהדות הולנד גורשו אתמול (ב') מאצטדיון ה"סוקר סיטי" ביוהנסבורג, שם שיחקה נבחרת האורנג' מול דנמרק, לאחר שלבשו חולצות שקידמו את מכירת "בוואריה" - בירה מקומית.
בנוסף, פיפ"א נתנה הוראה להחרים לאוהדים בכניסות למגרשים דגלים שכוללים עיטורים של חברות שאינן מפרסמות רשמיות של המונדיאל.
כל הפעולות האלו נעשות במסגרת "ההגנה" על הספונסריות הרשמיות של הגביע העולמי, ביניהן אדידס, קוקה קולה, יונדאי-קיה, מקדונלד'ס, אמירייטיס ובאדווייזר.
בשלוש השנים האחרונות הכניסה פיפ"א קרוב למיליארד דולר מפרסום וספונסרים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.