אפקט המונדיאל: 13 שחקנים יחסרו מפתיחת האימונים של באיירן מינכן

יחד עם ברצלונה, הדאבליסטית הגרמנית היא הקבוצה ששולחת הכי הרבה נציגים למונדיאל; צ'לסי, ליברפול וארסנל האנגליות במקום השני ■ פיפ"א תחלק בסך הכל 26 מיליון דולר לקבוצות ששלחו שחקנים לטורניר

באיירן מינכן תפתח מחר (ב') את אימוניה, כשלא פחות מ-13 משחקניה לא ייטלו בהם חלק - בגלל שהם נמצאים עם הנבחרות שלהם במונדיאל בדרום אפריקה.

"זהו כמובן לא מצב אידיאלי, אבל ננסה לעשות את המקסימום", התייחס לנושא לואיס ואן חאל, מאמן הדאבליסטית הגרמנית, שתפתח את משחקיה בבונדסליגה בעוד 10 שבועות.

שחקני באיירן שנמצאים בגביע העולמי עם נבחרת גרמניה הם פיליפ לאהם, אולגר באדצ'טובר, בסטיאן שוויינשטייגר, תומאס מולר, מירוסלב קלוזה, מריו גומז, האנס יורג-בוט וטוני קרוס (שחוזר מהשאלה בבאייר לברקוזן). הם מצטרפים להולנדים אריאן רובן, מארק ואן בומל, אדסון בראפיד (חוזר מהשאלה בסלטיק); לארגנטיני מרטין דמיקליס; ולצרפתי פרנק ריברי.

יחד עם ברצלונה, באיירן מינכן היא הקבוצה ששולחת הכי הרבה נציגים למונדיאל. צ'לסי, ליברפול וארסנל האנגליות במקום השני (שולחות 11 שחקנים כ"א), וריאל מדריד שלישית עם 10 נציגים.

יש לציין כי ההפסד המקצועי של המועדונים השולחים שחקנים לדרא"פ 2010 יתקזז אולי עם הרווח הכספי: פיפ"א תחלק בסך הכל 26 מיליון דולר לקבוצות ששלחו שחקנים לטורניר, בתחשיב של 1,000 דולר לשחקן עבור כל יום "היעדרות" מהקבוצה שלו.