חוזה מיקור חוץ לנס טכנולוגיות בהיקף של 16 מיליון שקל

בהסכם לארבע שנים עם שירותי בריאות כללית, עם אופציה להארכה לעוד ארבע שנים נוספות, נס תספק שירותי תמיכת מחשוב לעובדים במוקד שישמש נקודת קשר יחידה של אגף המיחשוב בכללית אל מול יחידות החברה

חברת נס טכנולוגיות הודיעה היום (ב') על חוזה מיקור חוץ חדש לארבע שנים עבור שירותי בריאות כללית, לאספקת שירותי תמיכת מחשוב (help desk) במתכונת של 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. החוזה הינו בהיקף של 16 מיליון שקל והוא כולל אופציה להארכה לעוד ארבע שנים נוספות.

נס טכנולוגיות תספק את השירותים באמצעות מרכז שירות לקוחות מיחשוב שיהיה ממוקם בנס ויפעל במודל של מדידת תפוקות על פי אמנת שירות. במסגרת עבודתו ישרת המש"ל אלפי עובדים בשירותי בריאות כללית וישמש נקודת קשר יחידה של אגף המיחשוב בכללית אל מול יחידות המטה, 14 בתי החולים של כללית, 8 מחוזות, ואל מול בתי מרקחת פרטיים העובדים עם כללית.

המש"ל יספק מגוון פתרונות תמיכה, כולל תמיכת מומחים ביישומים בתחום הבריאות ותמיכה בתקלות חומרה. המש"ל במתכונתו החדשה יופעל באמצעות מרכז התמיכה ללקוחות מיקור חוץ של נס טכנולוגיות.

"מרכז התמיכה של נס טכנולוגיות הוא בעל מוניטין באספקת שירותי תמיכה למשתמשים במערכות מיחשוב, בשורה של חברות וארגונים, והוא מטפל במיליון קריאות שירות בשנה של למעלה מ-100,000 משתמשי קצה", אמר אפי קוטק, נשיא נס ישראל.

יחיאל גפנר, ראש אגף מיחשוב ומערכות מידע בשירותי בריאות כללית: "זכייתה של נס במכרז והמעבר למתכונת החדשה יסייע לנו לתפקד ברמה גבוהה עוד יותר של יעילות ויאפשר לנו לשרת את לקוחותינו בצורה הטובה ביותר".