הטמפרטורות בחוץ עולות, וגם בשוק המזגנים הגזרה מתחממת. בתחילת השבוע עלתה לאוויר פרסומת של חברת תדיראן למזגנים מתוצרתה. הפרסומת, מבית היוצר של מקאן-אריקסון, צולמה במדבר סהרה ונאמר בה כי גם בטמפרטורה של 52 מעלות - מזגני תדיראן עדיין מצליחים לקרר.
בחברת אלקטרה המתחרה מיהרו להגיש תלונה לרשות השנייה וכתבו: "אלקטרה אינה מסוגלת למזג את הסהרה. המזגן המדובר יכול לקרר עד 43 מעלות בלבד".
עוד נטען כי תדיראן אינה החברה היחידה שיכולה לקרר את הסהרה, וכי גם מזגני אלקטרה מסוגלים באמצעות הטכנולוגיה שלהם, לקרר את הסהרה.
בהמשך, בטענה להטעיית צרכנים, ביקשו באלקטרה מהרשות השנייה להוריד את הפרסומת מהאוויר.
בתדיראן הציגו בתגובה לרשות את נתוני המעבדה שברשותם, המוכיחים כי המזגן אכן יכול לקרר בטמפרטורה של 52 מעלות.
סיום הסכסוך כלל פשרה, במסגרתה תדיראן תשנה את הטקסט בפרסומת ולא תטען כי היא החברה היחידה שמזגניה יכולים לקרר את הסהרה.
הפרסומת לפיכך תמשיך להיות משודרת, בכפוף לתיקון הנדרש.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.