צפוי שיא: האם אפל תמכור כבר היום מיליון מכשירי iPhone 4?

לקוחות רבים ממתינים מול חנויות החברה ברחבי העולם ■ עד סוף הרבעון הפיסקאלי ב-26 ביוני עשויות מכירות המכשיר להגיע ל-2 מיליון, ועד סוף הרבעון הבא ליותר מ-10 מיליון ■ "הבעיה היא יותר ההיצע מאשר הביקוש"

צפי כי אפל תשבור היום שיא מכירות כאשר תמכור על פי הערכות מיליון מכשירי iPhone 4 כבר ביום המכירות הראשון. אלפים עומדים מול חנויות החברה ברחבי העולם בציפיה להיות הראשונים שבבעלותם המכשיר הנחשק עם תחילת המכירות כאשר רבים מהם כבר אוחזים בגרסאות הקודמות של המכשיר.

עד סוף הרבעון הפיסקאלי, ב-26 ביוני עשויות מכירות המכשיר להגיע ל-2 מיליון. כך העריך היום האנליסט אנדי הארגריבס מפסיפיק קרסט סקיוריטיס. אפל עשויה למכור יותר מ-10 מיליון יחידות במהלך הרבעון הבא שיסתיים בספטמבר, מה שיהווה שיא מכירות נוסף, העריך קווין גיליס, אנליסט מ-BCG פרטנרס בניו יורק, שהוסיף "הבעיה היא יותר ההיצע מאשר הביקוש", אשר המליץ לרכוש את מניות החברה.

"זה מזכיר את הימים שעברו בהם חיכיתי לקנות כרטיסים להופעת רוק טובה. כיום אין שום דבר שאני עומד בשבילו בתור חוץ מהשקות טכנולוגיות חדשות של אפל" אמר מעריץ מושבע בן 50 ממיין שבארה"ב. "ההמתנה היא חלק מהכיף, זה מרגיש כאילו אתה לוקח חלק במשהו מיוחד" אמר בחור בן 28 שעמד במקום השני בתור בו התייצב כבר ב-21 ביוני בשעה 8 בערב בטוקיו שהוסיף "המסך מדהים והתוספת של המצלמה הקדמית מעולה - אני כבר לא יכול לחכות על מנת לנסות את הסקייפ באמצעות ה-iPhone 4".

סטיב ג'ובס הוסיף ל-iPhone4 החדש, בין היתר, שיחות וידאו, מצלמת וידאו מולטיטסקינג באיכות HD והפך אותו למהיר יותר ודק יותר. המכשיר יופץ בתחילה בארה"ב, בריטניה, צרפת, גרמניה ויפן.

נציין כי רק אתמול ציינה אפל אבן דרך נוספת כאשר דיווחה על מכירתם של 3 מיליון מכשירי iPad תוך 80 יום בלבד.