ישי דותן, מנכ"ל חברת נתיבי תחבורה עירוניים - התפטר

נת"ע היא חברה ממשלתית האחראית על מערכת התחבורה ההמונית במטרופולין תל-אביב ובמרכזה פרויקט הרכבת הקלה ■ הערכות: התפטר בעקבות ממצאים שעלו בדוחות ביקורת פנימיים

מנכ"ל חברת נתיבי תחבורה עירוניים (נת"ע) ישי דותן הודיע לפני זמן קצר על התפטרותו. נת"ע היא חברה ממשלתית האחראית על מערכת התחבורה ההמונית במטרופולין תל-אביב ובמרכזה פרויקט הרכבת הקלה. ההודעה נמסרה במהלך ישיבת דירקטוריון החברה היום. לפי הערכות דותן התפטר בעקבות ממצאים שעלו בדוחות ביקורת פנימיים לגבי התקשרויות של החברה.

התפטרותו של דותן באה בשעה שהמדינה עומדת להחליט על המשך פרויקט הרכבת הקלה. במידה ויוחלט על הלאמת הפרויקט צפויה נת"ע לרכז את הקמתו.

דותן שכיהן בתפקיד שבע וחצי שנים, הודיע כי ישמח להעמיד לרשות החברה את הניסיון והידע הרב שצבר ככל שיתבקש. במכתב ההתפטרות כתב דותן כי "אני מאמין שהצלחתי להביא את החברה להישגים רבים. אך הדבר היה כרוך במאמץ אישי כבד וממושך לאורך השנים. בימים אלה יוצאת החברה לדרך חדשה של מימוש הקו האדום ולא יתאפשר לי ללוות את הפרויקט עד סופו". "אני מאמין" כתב דותן "שראוי שהדרך החדשה של הרכבת הקלה תהיה בידי מנהל חדש אשר יוכל לקחת על עצמו את המשימה ולהביאה עד נקודת הסיום. מנהל חדש יוכל לבחור את הדרך בה ירצה לקדם את החברה ולממש את משימותיה".

דותן הודה לחברי הדירקטוריון ולמנהלי ועובדי נת"ע על העבודה המשותפת. בהודעה שפרסמה נת"ע נאמר כי יו"ר החברה הנכנס מיכאל רצון, הביע צער על החלטתו של ישי והודה לו על תקופת כהונתו. רצון הוסיף כי דותן "מנהל מסור ובעל ידע רב ואני בטוח כי אנו עוד נזדקק לניסיונו ולידע הרב שצבר גם בעתיד"