מתכוננים לתורים ארוכים? iPhone 4 כבר בדרך לישראל

מפעילות הסלולר הישראליות כבר קיבלו את המכשיר כדי לבצע בו את ההתאמות הנדרשות ■ ההשקה הרשמית בישראל - בספטמבר או באוקטובר ■ כבר כעת סובלת אפל ממחסור מסוים של מלאי במכשירים

בישראל עדיין לא נרגעו מההשקה המאסיבית של ה-iPhone 3, וכבר נערכים לדור הבא של הסלולרי הפופולרי מבית אפל : מפעילות הסלולר בישראל עסוקות כבר מספר ימים בבדיקות של ה-iPhone 4 לאחר שקיבלו אותו באחרונה למשרדיהן, והן אמורות לבצע את ההתאמות הנדרשות עד להשקה המתוכננת של המכשיר, שאמורה להיות בחודשים ספטמבר-אוקטובר.

ה-iPhone 4 הושק בסוף השבוע שעבר ב-5 מדינות: ארה"ב, צרפת, גרמניה, בריטניה ויפן - וזכה להצלחה רבה במכירות. בחודש הבא אמור לצאת המכשיר בעוד 18 מדינות, ובהמשך, בסתיו, הוא אמור להגיע ל-40 מדינות אחרות בשני סבבים נוספים.

כבר כעת סובלת אפל ממחסור מסוים של מלאי במכשירים, ולכן יש סיכוי שההשקות במדינות שמעבר ל-5 הראשונות לא יקבלו את המכשיר בזמן. לכן, קיים חשש כי גם בישראל תידחה לבסוף השקת המכשיר.

ההשקה של אפל לא עברה בצורה חלקה בסוף השבוע, כאשר משתמשים רבים טענו כי המכשיר סובל מבעיות קליטה כאשר מחזיקים אותו בפינה השמאלית התחתונה. הבעיה נובעת בעקבות שינוי עיצוב הטלפון, כך שהאנטנה נמצאת במסגרת המכשיר.

מנכ"ל אפל, סטיב ג'ובס, הגיב למקרה הזה במייל שנשלח ללקוח לא מספיק מרוצה - והתגלגל במהירות לבלוג הטכנולוגי Engadget. ג'ובס מצא פתרון מקורי לצרכן וכתב: "פשוט תימנע מלהחזיק את הטלפון בצורה הזו".