נוחי דנקנר מכחיש את הפרסומים: שופרסל לא על המדף

בעל השליטה בקבוצת אי.די.בי קיבל בחודשים האחרונים פניות ממשקיעים זרים מאירופה ומאמריקה למכירת השליטה ברשת המזון ■ דובר אי.די.בי: "כל הפניות נדחו - דנקנר לא מעוניין למכור את שופרסל"

האם שופרסל על המדף? בחודשים האחרונים נוחי דנקנר, בעל השליטה בקבוצת אי.די.בי, קיבל פניות ממשקיעים זרים מאירופה ומאמריקה למכירת השליטה ברשת המזון.

שופרסל , הנסחרת בבורסה בתל-אביב לפי שווי של 4.46 מיליארד שקל, מוחזקת ב-46.2% על-ידי דסק"ש מקבוצת אי.די.בי . המגעים למכירתה באים לאחר הפרסומים בתקופה האחרונה על העמדת חברה נוספת מקבוצת אי.די.בי על המדף - כלל ביטוח.

נוחי דנקנר אמר בחודש שעבר בראיון מיוחד ל"גלובס" כי קיבל מספר פניות ממשקיעים ישראלים וזרים שמתעניינים ברכישת כלל ביטוח , וכי אם הפניות הללו יהיו אטרקטיביות הוא ישקול זאת.

במקרה של המגעים על כלל ביטוח, דנקנר אמר כי "כדי להתפתח ולהיכנס להשקעות חדשות, צריך לעתים להמיר ולממש חלק מהאחזקות הוותיקות", וייתכן כי הדבר חל גם לגבי שופרסל.

דובר של קבוצת אי.די.בי אישר את הפניות שקיבל דנקנר ממשקיעים, וטען כי "כולן נדחו - דנקנר לא מעוניין למכור את שופרסל, ולא מתקיימים כיום כל מגעים למכירתה".