תקציב ההפקה למופע של אוזי אוסבורן בישראל: כ-2 מיליון שקל

אוסבורן יקיים בחול המועד סוכות הופעה בפארק הירקון, במסגרת פסטיבל הרוק הכבד Ozzfest ■ המפיק שוקי וייס מסר כי אוסבורן מרגיש מחויב לחלוטין להגעתו לישראל ואף פנה מיוזמתו להפקה והבטיח את בואו

כוכב הרוק המיתולוגי אוזי אוסבורן יקיים בחול המועד סוכות את הופעתו בישראל במסגרת פסטיבל Ozzfest, אירוע שאותו יסד לפני 15 שנים ובו נוטלים חלק מיטב אמני הרוק הכבד המובילים בעולם.

כזכור, בשלב ראשון פורסם דבר בואו של אוסבורן לבדו להופעה בפארק הירקון ב-28 בספטמבר. אתמול (ד') אישר המפיק שוקי וייס כי גם להקת הרוק המצליחה Korn תופיע באירוע, שמתכונתו תורחב לפסטיבל שיימשך משעות הצהריים ועד חצות הלילה.

על-פי מבנה פסטיבלי Ozzfest הקודמים, הופעתו של אוסבורן תהיה הדובדבן בקצפת, אך יקדמו לה הופעות של 3 הרכבים בינלאומיים ושתי להקות רוק כבד מקומיות. "עם אוזי אוסבורן אני מנהל מגעים כבר כמה שנים לגבי הופעה בישראל, ואחרי שהוא אישר את בואו התקדם המשא-ומתן לפורמט המלא של פסטיבל Ozzfest, וזו תהיה הפעם הראשונה בה פסטיבל רוק בינלאומי בהיקף כזה מגיע לישראל", אמר וייס.

"סצנת הרוק הכבד בארץ פעילה מאד, וקהל היעד שלה רחב מאי-פעם, החל בבני-נוער וכלה בבני 40 ו-50 הזוכים את אוסבורן מימיו כסולן להקת Black Sabbath", אומר וייס. "בהתאם, אנו מצפים לקהל בסדר גודל של כ-20 אלף איש, ותקציב ההפקה עומד על כ-2 מיליון שקל".

מלבד להקת Korn יפורסמו בשבועות הקרובים שמות שני הרכבים בינלאומיים נוספים שיגיעו לישראל, כאשר במקביל נערכת ההפקה לקיום אודישנים להרכבים המקומיים שישתלבו באירוע. לדברי וייס, נשקלת גם האפשרות לקיים תחרות בשיתוף כלי תקשורת מוביל על הזכות להופיע לצד אוסבורן.

בנוסף, מדגיש וייס - שכזכור ספג לאחרונה מהלומה כלכלית קשה אחרי שלהקת הפיקסיז ביטלה את בואה לארץ בעקבות אירועי המשט לעזה (אחרי ש-15 אלף כרטיסים כבר נמכרו להופעתה) - כי אוסבורן מרגיש מחויב לחלוטין להגעתו לישראל, ואף פנה מיוזמתו להפקה והבטיח את בואו.

שרון אוסבורן, אשתו של כוכב הרוק הוותיק שהוציא לאחרונה את אלבומו החדש "Screa", מאשרת באמצעות וידיאו צ'ט: "אנחנו מאמינים כי תפקיד המוזיקה הוא לבדר ולרגש אנשים באשר הם ללא הבדלי דת, גזע ומין. היכן שיש קהל הרוצה לראות את אוזי ולשמוע את שיריו, לשם הוא יגיע.

"אין לנו כוונה להתערב פוליטית בנעשה באזור שלכם, אנו מצהירים זאת במופגן, ולפי שעה לא קיבלנו שום פניות אישיות את פומביות המתנגדות לבואנו לישראל. פסטיבל Ozzfest חוזר השנה לבמות אחרי פסק זמן של שנתיים. נתחיל את הסיבוב העולמי בארצות-הברית ונגיע בסתיו לאירופה ומשם אליכם.

"זו הפעם הראשונה שבה נופיע במדינה מחוץ לאירופה או ארצות-הברית, כך שההתרגשות והציפיות גדולים. אני עצמי גדלתי בבית יהודי, וזו הזדמנות ברמה האישית להביא את כל בני המשפחה שיצטרפו אליי ואל אוזי. אנחנו רוצים להגיע לירושלים ולבקר בכותל המערבי.

"באשר למופע, אוזי נמצא בימים אלה בשיאו, והוא יעניק לכם חוויה בלתי נשכחת למרות שהוא עצמו עדיין לא קולט לפעמים את גודל ההשפעה של המוזיקה שלו ב-40 שנות קריירה. הוא עדיין טוען מדי פעם שהוא לא מספיק טוב, ושיום אחד הכול ייגמר עבורו".

מכירת הכרטיסים ל Ozzfest כבר החלה, כאשר המחירים נעים בין 325 שקל במהלך השבועיים הקרובים, אז יעלה התעריף ל 425 שקל. כמו כן תחל השבוע מכירת הכרטיסים למתחם ה- VIP שיוקם בפארק הירקון ויכלול מקומות ישיבה, חניה צמודה ואזור אירוח, בעלות 1,100 שקל לכרטיס.