יו"ר חדש למנופים? הדירקטוריון ידון במינויו של סמיון ויינשטוק

ויינשטוק קיבל את הצעתם של בעלי השליטה בחברה ■ מרקוס וובר, מבעלי השליטה המשמש כיום כיושב ראש הדירקטוריון, ימשיך לשמש כדירקטור ■ויינשטוק יתוגמל במנגנון אופציות פאנטום המבוסס על ביצועי החברה ולא יקבל שכר או דמי ניהול

דירקטוריון מנופים פיננסים מודיע הערב (ב') כי החליט לזמן אסיפה של בעלי המניות של החברה על מנת לאשר את הצטרפותו של סמיון ויינשטוק, מתחום הבנייה והאנרגיה, ליושב ראש דירקטוריון החברה בישראל ולאשר את תנאי ההתקשרות עימו.

ויינשטוק קיבל את הצעתם של בעלי השליטה בחברה, לשמש כיושב ראש הדירקטוריון של החברה. מרקוס וובר, מבעלי השליטה המשמש כיום כיושב ראש הדירקטוריון, ימשיך לשמש כדירקטור בחברה.

ויינשטוק צבר ניסיון נרחב בתעשיות הנפט, הגז והתשתיות והינו בעל רקורד ארוך של ניהול חברות גדולות, כגון Lukoil - אחת מחברות הנפט הגדולות ברוסיה בה כיהן בתפקיד סגן הנשיא; Transneft - תאגיד ציבורי רוסי בבעלות המדינה המפעיל צינורות להובלת נפט, ומהווה את מערכת צינורות הנפט הגדולות בעולם, בה כיהן כנשיא; ו-Olympstroy - תאגיד רוסי בבעלות המדינה אשר מתכנן, מפתח, בונה, ומפעיל תשתיות אולימפיות ופרויקטים, בה כיהן כנשיא.

ויינשטוק הינו מהנדס בניין ודוקטור למדעי החברה ומחברם של מספר מאמרים ופרסומים בנושא ניהול תאגידי נפט וגז. ויינשטוק חבר באקדמיות של מדעי הכרייה ומדעי הטכנולוגיה של הפדרציה הרוסית וזוכה מספר פרסי מדינה.

ג'קי בן זקן, מבעלי השליטה בחברה, אמר היום כי "הצטרפותו של אדם בעל שעור קומה כמר ויינשטוק ליו"ר דירקטוריון מנופים פיננסיים תהווה חיזוק משמעותי לחברה במיוחד לאור האתגרים העומדים לפתחה בתחום היזום והבנייה בארץ ובקזחסטן, ובוודאי לאור כניסתה של מנופים גם לתחום חיפושי הנפט, (כפי שדווח היום ב"גלובס")".

דירקטוריון מנופים פיננסים דן גם בתנאיי העסקתו של ויינשטוק לפיהם הוא יתוגמל במנגנון אופציות פאנטום המבוסס על ביצועי מניות החברה ממועד הצטרפותו ועד מועד מימוש האופציות. ויינשטוק לא יקבל שכר או דמי ניהול בגין שירותיו.