אפל תאסוף את מכשירי ה-iPhone? תכנס מחר מסע"ת דחופה

האם ענקית הטכנולוגיה תוריד מהמדפים את מוצר הדגל? ■ בעקבות הביקורות הקשות זימנה את עיתונאי הטכנולוגיה למסיבת עיתונאים מחר - אך סירבה לעדכן במהות ההודעה הצפויה

נמשכת הסאגה סביב בעיות הקליטה והתלונות השונות סביב מכשיר ה-iPhone 4 שהושק לאחרונה - תלונות אשר שלחו את מניית אפל לירידה חדה השבוע בניגוד למגמת הראלי בניו יורק, לאחר שגם מגזין הצרכנות הנחשב "קונסומר ריפורטס" קרא לקוראיו שלא לרכוש את המכשיר. מרבית המתלוננים כנגד הדגם החדש של ה-iPhone טענו לאחרונה כי כאשר מחזיקים את המכשיר והאצבעות באות במגע עם האנטנה, עוצמת הקליטה בו צונחת.

ענקית הטכנולוגיה הוציאה הלילה הזמנה מיוחדת לכתבי הטכנולוגיה המובילים בארה"ב בה היא מזמינה אותם למסיבת עיתונאים שתיערך מחר (ו'). בהזמנה נכתב כי הודעת החברה תהיה נוגעת ל-iPhone 4 אך בחברה סירבו לבקשות הכתבים לפרט מעבר לכך ולרמוז על תוכן ההודעה הצפויה.

בימים האחרונים נפוצו שמועות באשר לכוונתה של אפל להוציא הודעת Recall למכשיר, שמשמעותה איסוף כל המכשירים מהמדף וכן קריאה לבעלי המכשירים להגיע לנקודות המכירה במטרה להחליף את מכשיריהם.

מנגד, טענו מספר אנליסטים בארה"ב כי עלות מהלך שכזה היא אסטרונומית עבור אפל ועל כן מדובר בתרחיש לא סביר. כך או כך, ברור כי החברה תיאלץ להציג מחר הסבר מאוד משכנע על בעיות הקליטה של המכשיר על מנת להימנע מפגיעה קשה בחוזק המותג שלה.