ביהמ"ש: מעצר הרופא המקסיקני החשוד באונס יוארך ב-5 ימים

‎על-פי החשד, ד"ר חוסה פארה טשטש את המתלוננת באמצעות חומרי הרדמה שלקח מבית-החולים אסף הרופא

בית משפט השלום ברמלה האריך היום (ג') ב-5 ימים נוספים את מעצרו של הרופא המקסיקני ד"ר חוסה פארה החשוד באונס בחורה, לאחר שעל-פי החשד טשטש אותה באמצעות חומרי הרדמה שלקח מבית-החולים אסף הרופא.

במהלך דיון הארכת המעצר אמרו נציגי המשטרה כי הרופא מודה כי נטל ללא רשות חומרי הרדמה מבית-החולים, אך הוא מכחיש כל קשר כי השתמש בהם כדי לסמם את המתלוננת, כמו גם את הטענות כי כפה עליה קיום יחסי מין.

אתמול (ב') עצרו שוטרי משטרת מודיעין את הרופא, תושב מקסיקו, שהגיע לארץ כדי להתמחות בתחום ההרדמה בבית-חולים אסף הרופא הסמוך לצריפין, לאחר שבמשטרה התקבלה נגדו תלונה של בחורה שטענה כי נאנסה על ידו.

לדברי המתלוננת, היא הכירה את הרופא החשוד לפני שבועות ספורים דרך אתר היכרויות באינטרנט והתכתבה עמו במשך מספר ימים. בהמשך, סיפרה האישה, הזמין אותה הרופא לביתו לערב "ברביקיו ויין", והיא נעתרה להזמנתו והגיעה לביתו במודיעין. המתלוננת הוסיפה וסיפרה כי בעת ששהתה עם הרופא הוא הציע לה כוס יין, ולאחר ששתתה אותו החלה לחוש מטושטשת מאוד.

לדבריה, לאחר מכן חלף פרק זמן שהיא לא זוכרת מה התרחש בו, אך בשלב מסוים היא מצאה את עצמה עירומה לצדו של הרופא, וכששאלה אותו מדוע היא עירומה הוא השיב לה כי הם קיימו יחסי מין, ועשה את עצמו כאילו אינו מבין מדוע היא שואלת זאת.

האישה מיהרה לצאת מביתו של הרופא והגישה נגדו תלונה במשטרה. בחורה נוספת, ששהתה בביתו של הרופא החשוד בצוותא עם המתלוננת, סירבה להגיש תלונה למשטרה.

בעקבות התלונה עצרו בלשי משטרת מודיעין את הרופא וערכו חיפוש בביתו, שם מצאו כמויות גדולות של סמי הרדמה, שלפי החשד גנב מבית-החולים.

במשטרה חוששים כי נשים נוספות נפלו קורבן למעשיו, והם קוראים לצעירות נוספות שנפגעו ממנו להגיע לתחנת המשטרה ולהגיש תלונה.