רמי ארמון מונה לסמנכ"ל ההשקעות במנורה-מבטחים פנסיה

שורה של מינויים חדשים בקבוצת הביטוח, הפנסיה והפיננסים מנורה-מבטחים: חיים ישראל מונה לסמנכ"ל קשרי לקוחות בחברה המנהלת את קרן הפנסיה הגדולה בשוק ■ ג'קי מושקטל מהפניקס מונה למנהל מחוז מרכז במנורה-מבטחים ביטוח

שורה של מינויים חדשים בקבוצת הביטוח, הפנסיה והפיננסים מנורה-מבטחים. שניים מהמינויים הינם במנורה-מבטחים פנסיה, המנהלת את קרן הפנסיה הגדולה בשוק: מינויו של רמי ארמון לסמנכ"ל ההשקעות ומינויו של חיים ישראל לסמנכ"ל קשרי לקוחות. בנוסף החברה הודיעה על הצטרפותו של ג'קי מושקטל מהפניקס, כמנהל מחוז מרכז באגף ביטוח חיים ובריאות של מנורה-מבטחים ביטוח.

ארמון (39), המשמש זה זמן כמנהל תחום ההשקעות במבטחים החדשה וכחבר הנהלה בקרן הפנסיה, הינו בעל תואר ראשון בכלכלה וניהול מטעם האוניברסיטה הפתוחה. הוא משתייך לזרוע ההשקעות של קבוצת מנורה-מבטחים. את תחום ההשקעות בקבוצה מנהל יוני טל. ארמון משמש זה זמן כחבר בהנהלת קרן הפנסיה הגדולה בשוק - מבטחים החדשה, אותה מנהל יעקב רוזן. הוא משמש בתפקידים בתחום ההשקעות במבטחים החדשה עוד קודם לרכישת הקרן על ידי מנורה.

חיים ישראל (40) קודם לתפקיד סמנכ"ל במנורה-מבטחים פנסיה ויהיה אחראי על קשרי לקוחות בחברת הניהול. לישראל תואר MBA במנהל עסקים עם התמחות בשיווק, מאוניברסיטת בר אילן.

ג'קי מושקטל (39) מונה למנהל מחוז מרכז באגף ביטוח חיים ובריאות של מנורה-בטחים ביטוח במקומו של רועי לין העוזב את החברה. הוא בעל תואר ראשון בכלכלה ומימון ועשה את דרכו המקצועית בתפקידי מכירות בהפניקס.

כמו כן, חברת הביטוח איילון הודיעה על הצטרפותה לחברה של פנינית וינשטיין, שתשמש כמנהלת מכירות ארצית של ביטוחי בריאות פרט וכמנהלת מכירות לענפי ביטוח עובדים זרים. לאיילון היא מגיעה לאחר מספר שנים בהראל, והיא תחליף בתפקיד את אהוד ירדני, העוזב את החברה. לוינשטיין תואר ראשון בסטטיסטיקה מאוניברסיטת חיפה ותואר שני במנהל עסקים מהמכללה למנהל.