טבע הצליחה בשלב ה-III בניסוי ב"תרסיס יבש" לנזלת אלרגית

המחקר ענה על כל דרישות היעילות והציג הטבה סטטיסטית משמעותית ביחס לפלציבו. בנוסף פרופיל הבטיחות של משאפי ה-BDP וה-HFA היו זהים לבטיחות הפלצבו ■ 60 מיליון אמריקנים הסובלים מנזלת אלרגית

החטיבה של טבע העוסקת בתחום התרופות לטיפול בנשימה הודיעה הערב (ד') על תוצאות חיוביות בשלב השלישי של הניסוי הקליני הבוחן את היעילות והבטיחות של המוצרים BDP - Beclomethasone Dipropionate וה-HFA - Hydrofluoroalkane המשמשים כתרסיסים לטיפול בנזלת אלרגית עונתית.

המחקר ענה על כל דרישות היעילות והציג הטבה סטטיסטית משמעותית ביחס לפלציבו. בנוסף פרופיל הבטיחות של תרסיסי ה-BDP וה-HFA היו זהים לבטיחות הפלצבו (שהוא כידוע ניתן כטיפול במסגרת הניסוי, אך אין לו השפעות רפואיות).

"תוצאות השלב השלישי של הניסוי הקליני מאשרר את הפוטנציאל של התרופות כטיפול לחולים הסובלים מנזלת אלרגית" אמר מרק סאלייר, המנהל הכללי של חטיבת מוצרי הנשימה של טבע והוסיף כי "המטרה של פיתוח זה לענות על הצורך שאינו מקבל פיתרון כיום אצל 60 מיליון אמריקנים הסובלים מנזלת אלרגית ומחפשים פיתרון שמספק "חוויה יבשה" ומנסים להימנע "מהרגשת הרטיבות" המאפיינת את השימוש בתרופות הנגישות כיום אשר ניתנות כספריי".

תחום המוצרים המיועדים לטיפול בבעיות נשימה של טבע הינו אחד מהתחומים הצומחים ביותר של החברה, מכירות מוצרי הנשימה של טבע רשמו ברבעון השני שתוצאותיו התפרסמו רק אתמול, עלייה של 17% ביחס לרבעון המקביל והסתכמו ב-221 מיליון דולר.