משקיעי 3PAR חוגגים: HP הציעה לקנותה בפרמיה של 33%

HP הגישה הצעת רכש לכל מניות חברת 3PAR בתמורה ל-24 דולר למניה במזומן, המשקף לה שווי של 1.6 מיליארד דולר

שוק המיזוגים והרכישות מוסיף לרתוח: היום (ב') לפני תחילת המסחר בוול סטריט הודיעה חברת HP כי הגישה הצעת רכש לחברת 3PAR (סימול: PAR) לכל מניות החברה בתמורה ל-24 דולר למניה במזומן, המשקף לה שווי של 1.6 מיליארד דולר.

רק לפני כשבוע מניית PAR זכתה לסיקור במדור "מניית היום" של "גלובס", לאחר שקיבלה הצעת רכש מענקית מחשבים אחרת, חברת Dell , תמורת 1.15 מיליארד דולר. דל מחשבים הציעה לבעלי המניות של 3Par כ-18 דולר למניה במזומן. ההצעה של HP מהיום משקפת פרמיה של 33% מעל למחיר שהציעה לה דל, ומשקפת גם את הפרמיה הנגזרת ממחיר הסגירה של המניה ביום ו' בוול סטריט.

ההצעה של HP אינו תלוי בבחינות פיננסיות נוספות והיא אושרה ע"י דירקטוריון החברה. ברגע שהצעת הרכש תאושר ע"י הדירקטוריון של 3PAR, מצפה HP לסגור את העסקה עד סוף השנה.

התוספת של הדור החדש בתחום ארכיטקטורות האחסון של 3PAR תאיץ את האסטרטגיה המובילה שבונה HP לכיסוי תחום זה, אשר יספק ללקוחות פורטפוליו מוצרים ללא תחרות בתחום פתרונות האחסון, השרתים והרשת לקניינן הרוחניים.

מערכות האחסון המתקדמות של 3PAR יחזקו עוד את יכולתה של HP לספק את הרמה הגבוהה ביותר הן מבחינת ביצוע, יעילות ואמינות, בקרב לקוחותיה ברחבי העולם. השילוב בין שתי החברות תזניק את היקף ומגוון הפיתרונות שתוכל להציע HP ללקוחותי בשווקים צומחים מרכזיים.