נפטר עו"ד איתן נשיץ, בנו של עו"ד גד נשיץ

בנו של השותף המייסד של משרד נשיץ-ברנדס נפטר במהלך חופשה בדרום צרפת, ככל הנראה מדום לב ■ התמחה בבוררות בינלאומית, בוררויות בתחום הביטוח וליטיגציה מסחרית

אבל כבד במשרד עורכי הדין נשיץ-ברנדס: עו"ד איתן (אלסנדרו) נשיץ, בנו של השותף המייסד של המשרד, גד נשיץ, נפטר בראשית השבוע במפתיע במהלך חופשה בדרום צרפת.

נשיץ (48) הוא אחד מ-3 ילדיהם של נחמה וגד נשיץ, אח לענת, עורכת דין ובעלת חברה בתחום הטכנולוגיה הרפואית; ואורלי, עורכת דין במשרד נשיץ-ברנדס ומתמחה מתקדמת בפסיכולוגיה קלינית.

בתקופה האחרונה שהה איתן נשיץ בחופשה בצרפת עם אחת מאחיותיו, אך ביומיים שקדמו לפטירתו טיילו ולנו במקומות שונים. ביום ב' נמצא נשיץ מת בדירה שבה התגורר, וההערכות הן כי מדובר במוות כתוצאה מדום לב.

נשיץ, שהתמחה בבוררות בינלאומית, בוררויות בתחום הביטוח וליטיגציה מסחרית, לרבות בתחומי הספנות והטבק ותביעות ייצוגיות, שימש כעורך דין מזה 21 שנים. הוא נחשב לעורך דין קפדן ויסודי ו"איש העולם הגדול".

בין השאר שימש נשיץ, לצד אביו, כקונסול הכבוד של איסלנד בישראל, ושלט במספר שפות, בהן צרפתית ואיטלקית.

בין היתר ייצג (יחד עם אביו ועו"ד נוספים) את יצרנית ויבואנית הסיגריות דובק בתביעה ייצוגית שהוגשה נגדה על-ידי חולי סרטן בגין נזקי עישון, ונמחקה בטרם בירורה; כן ייצג נשיץ חברה מקבוצת טייקו הבינלאומית בסכסוך שהתגלע בינה ובין אלבקס, חברה ישראלית, לגבי ההסכם ביניהן.

הוא זכה לאחרונה בפסק דין לטובת לקוחתו של בית המשפט העליון, שקבע כי ניתן לקיים תניית בוררות גם כאשר ההסכם בו היא מעוגנת לא נכנס לתוקף.