למרות הביקורת שעלתה בתקשורת כלפי מבצע השיווק של פרויקט "גינדי תל-אביב", מנתוני שווי החשיפה התקשורתית עולה כי עצם הסיקור של המיזם הנדל"ני היווה עבור חברת גינדי ערך פרסומי רב.
מנתונים שהגיעו לידי "גלובס" עולה כי שווי חשיפת הפרויקט בסיקור העיתונאי בתקשורת האלקטרונית והכתובה עמד על כ-6.3 מיליון שקל בשבוע הראשון - כפול מהסכום שהשקיעה חברת גינדי בפרסום בכלי התקשורת.
על-פי חברת יפעת מחקרי מדיה, מדובר בשווי חשיפה תקשורתית חסר תקדים בענף הנדל"ן.
השווי הגדול של החשיפה התקשורתית לפרויקט השוק הסיטונאי בתל-אביב של גינדי היה באמצעי התקשורת האלקטרוניים, שם עמד על כ-5.51 מיליון שקל.
שיא החשיפה התקשורתית היה כתבה על הפרויקט ששודרה במגזין סוף השבוע של חדשות ערוץ 2, "אולפן שישי", ב-1 באוקטובר. השווי הכספי של כתבתו של שי גל, שנשאה נימה ביקורתית כלפי הפרויקט ואופן שיווקו, מוערך ב-2.5 מיליון שקל.
כתבה בחדשות ערוץ 2 יומיים אחר-כך סיפקה חשיפה בשווי 708.3 אלף שקל, ושווי אייטם ב"תוכנית חיסכון" של אותה חברה באותו היום עמד על כ-500 אלף שקל.
מהדורת החדשות של ערוץ 10 התעלמה לחלוטין מהפרויקט, ואילו 3 אייטמים בתוכנית "לילה כלכלי" של הערוץ היו שווים יחד כ-750 אלף שקל.
סך שווי ההתעסקות בפרויקט בעיתונות הכתובה עמד על 763 אלף שקל.
מערכת יחסי הציבור לפרויקט גינדי תל-אביב מנוהלת על-ידי משרד וילדר יחסי ציבור בבעלותו של צבי וילדר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.