ווייטווטר סקיוריטי - מ-4 חברות הסטארט-אפ המבטיחות באירופה

כך בתחרות Global Security Challenge, שהתקיימה השבוע באוניברסיטת ת"א ■ החברה הזוכה תוכרז בקרוב בלונדון

חברת ווייטווטר סקיוריטי, חברה בת של ווייטווטר, עלתה לגמר ונבחרה לאחת מארבע חברות הסטארט-אפ הביטחוניות המבטיחות ביותר באירופה במסגרת התחרות היוקרתית Global Security Challenge, שהתקיימה בחמישי האחרון באוניברסיטת ת"א. החברה הזוכה תוכרז בקרוב בלונדון.

החברה עוסקת בפתרונות טכנולוגיים ובאספקת מערכות מתקדמות למניעה, התראה וטיפול במים שעברו זיהום.

התחרות הבינלאומית מאורגנת על-ידי TSWG, הרשות האמריקנית האחראית לפיתוח ואישור טכנולוגיות ביטחוניות, הפועלת במסגרת משרד ההגנה האמריקני (DOD). תחרות זו נחשבת לתחרות המובילה בעולם היזמות והחידושים בתחום האבטחה. החברות שהגיעו בעבר לגמר בתחרות זו הבטיחו לעצמן חוזים ארוכי טווח עם גופי ממשל ותעשייה אמריקנים.

לדברי דובב לוינסון, מנכ"ל ווייטווטר סקיוריטי: "אנו רואים בכך הכרה באיכות וייחודיות החברה. תחרות זו מציבה כיעד למצוא מדי שנה את חברות האבטחה המבטיחות ביותר בעולם, בעלות הפוטנציאל להביא בשורות חדשות בתחום. אנו שבעי רצון, שמארגני התחרות שמו דגש על הפיתוחים החדשים במניעת זיהומי מאגרי מים. בעולם של מציאות ביטחונית לא פשוטה וסביבה תעשייתית מרובה, מתרבים האתגרים בשמירה והגנה על תשתיות הכרחיות, ומאגרי מים בפרט".

בראש חברת וויטווטר עומד מקורבו של רה"מ נתניהו, אורי יוגב, מי ששימש מזה כשנה כיו"ר הוועדה המייעצת למועצה הלאומית לכלכלה, אשר הודיע ביולי האחרון על התפטרותו מתפקיד ואמר כי הוא מתכוון להתמקד בפיתוח עסקי של קבוצת המים ווייטווטר.