פקארד בל Butterfly S - מחשב נייד איכותי ומעוצב

אחרי שנים שפקארד בל לא שיחקה בשוק הישראלי, עושה החברה קאמבק עם סדרת מחשבים ניידים ונייחים חדשים ■ מציעה מחשב שמעוצב היטב וגם מצליח לספק ביצועים טובים

אחרי שנים שפקארד בל לא שיחקה בשוק הישראלי, עושה החברה קאמבק עם סדרת מחשבים ניידים ונייחים חדשים. החברה, שמאחוריה עומדת acer, מציעה את מוצרי פקארד בל כמוצרים מתחרים משלה.

חומרה: למרות שלא מדובר בנטבוק, לא תמצאו כאן כונן DVD. שאר המפרט של החומרה מציע ביצועים מוצלחים. יש כאן מעבד Core i3-330UM של אינטל, 4 ג'יגה של זיכרון מסוג DDR3, כונן קשיח בנפח 250 ג'יגה וכרטיס גראפי של NVIDIA מסוג GeForce 310M עם 512 מגה זיכרון.

עיצוב: הצבע הכסוף עוטף גם את הצד החיצוני וגם את המקלדת. המעטפת של המחשב אינה רגישה לטביעות אצבע, כך שהמראה היפה נשאר גם שמחזיקים אותו ללא כפפות.

משקל: הממדים משלימים את הלוק האלגנטי. המחשב יחסית קל - 1.75 ק"ג, ועוביו 19 מ"מ.

מחשב נייד פקארד בל
 מחשב נייד פקארד בל

מקלדת ועכבר: למשטח העכבר תאורה אחורית שיוצרת מראה עתידני ומדליק מאוד בלילה. המשטח עצמו עשוי מפלסטיק לא נוח, שמשמיע רעשים מעצבנים כשלוחצים עליו. התחושה היא שהוא זז כאשר מבצעים עליו לחיצות. המקלדת מאוד נוחה.

סוללה: אמורה להחזיק על-פי נתוני היצרן עד 9 שעות, אך בפועל בביצועים מיטביים עם חיבור לאינטרנט אלחוטי, היא מחזיקה קצת פחות משלוש וחצי שעות. כאשר הורדנו את הביצועים ואת החיבור האלחוטי לאינטרנט, הסוללה החזיקה קרוב לארבע וחצי שעות.

מסך: 13.3 אינץ' מסוג LED, המספק תמונה מוצלחת ובהירה. זווית הראייה של המסך היא טובה, כך שגם שלושה אנשים יוכלו לצפות בה.

מה עוד? מצלמת אינטרנט פנימית ברזולוציה של 1.3 מגה פיקסל ותקשורת בלוטות'. מערכת ההפעלה היא חלונות 7 של מיקרוסופט. נתונים נוספים על המחשב: כוללים רמקולים קצת חלשים, 3 כניסות USB וכניסת HDMI בודדת.

מקשי קיצור: בפקארד בל מנסים למשוך את הצעירים למחשבים שלהם, עם כפתור ייעודי לעדכונים מהפייסבוק, יו טיוב ופליקר בסגנון העיצוב של תוכנת מסרים מידיים.

שני כפתורים ייעודים בצד העליון של המקלדת מפעילים את ה-WiFi ותוכנה ייעודית על-פי בחירת המשתמש.

בשורה התחתונה: מחשב שמעוצב היטב וגם מצליח לספק ביצועים טובים.

מחיר: 4,000 שקל.

ציון: 8.