הנהלת הפניקס מתרחבת: שני סמנכ"לים חדשים וקידום מנהלי אשכולות

מנכ"ל הפניקס אייל לפידות: "מינויים אלה מבטאים את מידת האמון שרוחשים דירקטוריון החברה והנהלת החברה ביכולותיהם והישגיהם של כל המנהלים אשר מונו לתפקידם החדש"

קבוצת הביטוח הפניקס הודיעה על הרחבת סגל חברי ההנהלה של החברה ועל מינוי סמנכ"לים וסמנכ"לים בכירים בחברת הביטוח. במסגרת המינויים החדשים מונו הסמנכ"לים ברוך מינסקי, מנהל אשכול דן וגלעד עמית, מנהל אשכול צפון לחברי הנהלת הפניקס. מלי שאול, מנהלת אשכול הסדרים, איתי כהן, מנהל אשכול מרכז ומישל פרז, מנהל אשכול תיכון מונו לחברי הנהלת החברה ולתפקיד סמנכ"לים בכירים בחברה.

בתוך כך, הודיע דירקטוריון הפניקס על מינוי שני סמנכ"לים נוספים להנהלת החברה. מיכל נימני, מנהלת מחלקת תכנון ובקרה ומוטי מור, אקטואר ביטוח כללי בפניקס מונו לתפקיד סמנכ"ל ונמנים גם הם על סגל חברי ההנהלה של החברה.

לדברי אייל לפידות, מנכ"ל קבוצת הפניקס: "קבוצת הפניקס גאה להרחיב את שדרת הניהול הבכירה שלה, תוך צירוף חברי הנהלה מוכשרים ומוערכים הנהנים ממוניטין וניסיון רב. מינויים אלה מבטאים את מידת האמון שרוחשים דירקטוריון החברה והנהלת החברה ביכולותיהם והישגיהם של כל המנהלים אשר מונו לתפקידם החדש. אני משוכנע כי גם בעתיד הפניקס תמשיך ליהנות מעשייתם הרבה ומהישגיהם המצוינים וכי כל אחד מהמנהלים ימשיך לתרום מניסיונו ומקצועיותו ויתרום להובלת החברה להישגים גדולים".