פארק תעשיות בקצרין מציע 4 מיליון שקל לחברה שתייצר משרות בגולן

מינהלת פ.ל.ג, פארק לתעשיות גולן שממוקם בקצרין, קוראת לחברות היי-טק, ביומד וקלינטק להצטרף לשורותיה, ומציעה לרכך את המעבר צפונה בהשקעה

מינהלת פ.ל.ג, פארק לתעשיות גולן שממוקם בקצרין, קוראת לחברות היי-טק, ביומד וקלינטק להצטרף לשורותיה, ומציעה לרכך את המעבר צפונה בהשקעה של 4 מיליון שקל. לדברי המינהלת, אברהם בר-אל, מנכ"ל הפארק, גייס קבוצת משקיעים שכבר הבטיחה את הסכום.

בר-אל מציין, כי תמורת הסכום מעוניינים המשקיעים בנתח משמעותי של מניות בחברה, במידה שיאפשר להם להשפיע על המשך דרכה. הקריאה היא לחברות מתקדמות טכנולוגית מצד אחד, אך גם כאלה שיש להן פעילות מבוססת, שיכולות להציע לתושבי הגולן 20-30 משרות של מו"פ, שירותים או ייצור בשכר גבוה. "אין צורך לאייש את כל המשרות מיד, אך נצפה להגיע להיקף כזה של משרות בהדרגה", הוא אומר.

בחמש השנים האחרונות נעשו מאמצים משמעותיים לטפח את התעשייה המתקדמת באזור הגולן בהשקעה של 11 מיליון שקל, מהם 5 מיליון שקל לקריית ההיי-טק בקצרין, בה מיועדת החברה להקים את פעילותה. בפארק בקצרין הוקמו בעבר החברות Nistek בתחום האלקטרוניקה; Nogalight בתחום התעשיות הביטחוניות; בית התוכנה QIS; וחברות הביומד Litotech, ביומור ו-GGI. זאת, לצד חברות כגון יקבי רמת הגולן, מי עדן ומחלבות רמת הגולן. גם החממה מיט"ג פועלת מהפארק.