מכבי תל-אביב כדורסל הגדילה בימים האחרונים את פורטפוליו המפרסמים שלה, לאחר שחתמה עם חברת שבירו גלאס על חסות לעונה הקרובה בהיקף של חצי מיליון שקל. במסגרת ההסכם קיבלה שבירו גלאס את הפרסום הבלעדי על כל השלט ההיקפי הפנימי הקבוע בהיכל נוקיה, באורך של כ-50 מטר.
חברה שתפרסם במשחקי מכבי תל-אביב לזמן קצר יותר היא גינדי השקעות, המקימה את פרויקט "גינדי תל-אביב" במתחם השוק הסיטונאי. לקמפיין הפרסום ויחסי הציבור המאסיבי של הפרויקט צירפה גינדי גם את היכל נוקיה, כשתפרסם על שני עיגולי העונשין באולם, בנוסף לפרסום על הלדים מסביב לפרקט, ב-3 המשחקים הקרובים של הצהובים ביורוליג ובליגה.
מפרסמות ותיקות יותר של מכבי, עדן טבע מרקט, עמינח ותמי 4, חידשו את ההסכם שלהן עם הקבוצה והאריכו אותו בשנה נוספת. כל אחד מההסכמים הנ"ל מוערך בחצי מיליון שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.