ערוץ 1 ישדר מליגת העל בכדורסל; מחיר העסקה: 2.25 מיליון שקל

הסכום יתחלק בין מינהלת הליגה לבין ערוץ הספורט, המחזיק העיקרי של זכויות השידור ■ ערוץ 1 וערוץ הספורט יתחלקו באופן שווה בשידורי המשחקים המרכזיים בכל מחזור

רשות השידור רכשה ממינהלת הליגה את זכויות השידור להעברת משחק אחד מדי מחזור מליגת העל בכדורסל לעונה הקרובה. שווי העסקה עומד על 2.25 מיליון שקל.

למרות שמכרה את זכויות השידור של ליגת העל ל-3 השנים הבאות לערוץ הספורט עבור כ-27 מיליון שקל, השאירה לעצמה המינהלת אפשרות, בתיאום עם ערוץ הספורט (המחזיק העיקרי של זכויות הליגה), להוסיף ערוץ ברודקאסט לפלטפורמת השידורים.

על-פי ההסכם עם ערוץ הספורט, המינהלת וערוץ הספורט יתחלקו במכירת הזכויות לצד שלישי שווה בשווה.

ערוץ 1 צפוי לשדר משחק מליגת העל מדי שבוע, כאשר הוא יתחלק עם ערוץ הספורט מדי שבוע בבחירת המשחק המרכזי, כך שכל אחד מהצדדים יבחר אחת לשבועייים את המשחק המרכזי, כאשר הערוץ שלא ישדר את המשחק המרכזי יקבל את זכות הבחירה של המשחק המשני.

העונה אמורה המינהלת לקבל מערוץ הספורט 6.3 מיליון שקל עבור זכויות השידור של ליגת העל, וכעת תקבל מערוץ 1 כ-1.25 מיליון שקל עבור ההסכם הנוסף.

ערוץ ההספורט ימשיך לשדר במקביל משחק אחד בשבת מליגת העל, שניים ביום ראשון ומשחק נוסף ביום שני.

יו"ר מינהלת הליגה, אבנר קופל, מסר בתגובה: "אנו רואים חשיבות גדולה בהסכם הזה, וזוהי עוד הכרה לכך שהכדורסל הישראלי בכלל וליגת העל בפרט הינו ענף מוביל בספורט הישראלי. ערוץ הספורט ימשיך להיות הבית של ליגת העל וימשיך לשדר את מיטב המשחקים ביכולותיו הגבוהות. הערוץ הראשון ישדר משחקים מרכזיים בתיאום עם ערוץ הספורט, והמהלך הזה בא לטובת ציבור חובבי הכדורסל בארץ, שיהיו כעת זמינים ליותר ויותר משחקים המשודרים בשידור חי ומלא".