אין גבול: וילה 10 חדרים ברחוב ותיק ברעננה ב-20 מיליון שקל

למה כן? כי המחיר למ"ר בנוי יחסית אטרקטיבי לצמוד-קרקע ברעננה ■ למה לא? כי עם כל הכבוד, באותו סכום אפשר לרכוש עשרה צמודי-קרקע בתל מונד או ארבעה קוטג'ים ברמה"ש

הנכס: וילה בת 10 חדרים ברחוב ההסתדרות ברעננה

שטח: 700 מ"ר

המחיר: 19.8 מיליון שקל

למה כן:

1. מדובר בוילה עצומה בת 10 חדרים בשטח בנוי של 700 מ"ר שנבנתה אך לפני חמש שנים. למרות המחיר הגבוה, המחיר למ"ר בנוי - כ-28 אלף שקל - הוא מחיר יחסית אטרקטיבי לצמוד-קרקע ברעננה המבוקשת.

2. המיקום מצוין. מצד אחד: שלושה בלוקים צפונית לרחוב אחוזה, הציר המסחרי הראשי של רעננה; מצד שני: הווילה נמצאת בשכונה של צמודי-קרקע הטובלת בירוק, שבה מרגישים כמעט בכפר.

3. ברעננה אין כמעט בנייה חדשה והעיר אינה צפויה לצמוח מעבר לגודלה הנוכחי. כך שקניית נכס צמוד-קרקע המיועד למשפחה גדולה במיוחד יוכיח את עצמו כהשקעה נבונה.

למה לא:

1. כמעט 20 מיליון שקל ברעננה?! עם כל הכבוד לעיר המבוקשת, באותו סכום אפשר לרכוש עשרה צמודי-קרקע בתל מונד או בקדימה-צורן, ארבעה קוטג'ים ברמת השרון, או לחילופין, דירה בפרויקט יוקרה בתל אביב.

2. לך תתחזק וילה בת 700 מ"ר בנוי: רק עלות החימום בחורף והקירור בקיץ עשויה לעלות עשרות אלפי שקלים בשנה. שלא לדבר על תשלום עבור ניקיון, גינון ותאורה.

3. בהנחה סבירה למדי שמקום העבודה נמצא באזור תל אביב, פקקי התנועה מדי בוקר וערב מאזור השרון ובחזרה מציבים סימן שאלה גדול מעל יוקרתיות העיר ויישובי הסביבה (עינת פז-פרנקל).

רחוב ההסתדרות רעננה / צלם: עינת לברון
 רחוב ההסתדרות רעננה / צלם: עינת לברון