תדהר משיקה שכונה ביבנה בהיקף מכירות של כ-1.1 מיליארד ש'

הפרויקט המתוכנן ביבנה "תדהר על הפארק" יכלול כ-1,000 יחידות דיור ■ תדהר יוצאת במבצע בלעדי לעמיתי חבר, שיזכו בהנחה של 15% לרכישה בפרויקט

‎‎גם יבנה נמצאת על מפת המגורים, כך מבחינת קבוצת תדהר, שבשליטת גיל גבע ואריה בכר. תדהר השיקה היום (ג') את פרויקט "תדהר על הפארק", שיכלול כ-1,000 יח"ד עם היקף מכירות שנאמד בכ-1.1 מיליארד שקל.

‏כפי שפורסם ב"גלובס" באוגוסט, עיריית יבנה מתכננת להפוך את תוכנית האב הקיימת של העיר לתוכנית סטטוטורית, שתתווה מדיניות תכנונית לתקופת זמן עד שנת 2025. במסגרת התוכנית ייבנו כ-13 אלף יחידות דיור במגדלים בני 25 קומות, כולל באמצעות תוכניות פינוי-בינוי. קבוצת תדהר היא בין היזמים שמתחילים כבר עכשיו לשווק פרויקטים בעיר. ‏

‏"תדהר על הפארק", ברחוב חטיבת גבעתי ביבנה, תכלול 31 בניינים בני 6-8 קומות במגרשים גדולים. הפרויקט, בתכנונו של האדריכל אילן פיבקו, יציע דירות בנות 3, 4 ו-5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים.

‏הפרויקט, שבנייתו תחל ב-2011, מתוכנן לפי אמות מידה של בנייה ירוקה, כולל שטחים ירוקים, בנייה בבידוד תרמי לחיסכון באנרגיה, תקני איטום מחמירים ומערכת פינוי אשפה פנאומטית מרכזית-שכונתית.

תדהר, בשיתוף מועדון חבר, יוצאת במבצע בלעדי לעמיתי חבר, שיזכו בהנחה של 15%. במסגרת המבצע יעמדו מחירי הדירות על 784 אלף שקל ומעלה לדירת 3 חדרים, 929 אלף שקל ומעלה לדירת 4 חדרים, ו-1.08 מיליון שקל ומעלה לדירת 5 חדרים.

‏לדברי גבע, "יבנה מצויה בשנים האחרונות בתנופת פיתוח ועשייה ואנחנו רואים בה פוטנציאל רב. יבנה מציעה שילוב מנצח של מיקום, תשתיות תחבורה, אפשרויות תעסוקה, חינוך מעולה, אוכלוסייה מצוינת ואיכות חיים ברמה גבוהה. בשנים האחרונות נקלטו בשני פארק התעשייה בעיר למעלה מ-80 חברות היי-טק חדשות".