אקרו נדל"ן ופאנגאיה רוכשות מגרש בהרצליה פיתוח בכ-80 מ' ש'

שתי החברות חתמו היום על הסכם אופציה לרכישת המגרש עבור פרויקט של מסחר ומשרדים כשהמוכר הוא איש הנדל"ן אחי טייבר

חברת אקרו נדל"ן, של צחי ארבוב, ארז גיל ואילן קפון, וחברת פאנגאיה נדל"ן, שבשליטת ברק רוזן ואסי טוכמאייר רוכשות מגרש נוסף למשרדים בהרצליה פיתוח תמורת כ-80 מיליון שקל, כך נודע ל"גלובס". השתיים חתמו היום על הסכם אופציה לרכישת המגרש עבור פרויקט של מסחר ומשרדים כשהמוכרים הם ישראל ושמוליק טייבר.

המגרש, בשטח של 6.5 דונם, מצוי בפינת הרחובות החושלים והסדנאות והוא צמוד למגרש נוסף בבעלות אקרו נדל"ן ופאנגאיה, בו מוקם פרויקט המשרדים בשיטת קבוצת הרכישה ‏Acro Pangaya‏, מה שבעבר כונה ‏Sea View‏, בפינת הרחובות הסדנאות והמנופים.

במגרש אותו רוכשות אקרו נדל"ן ופאנגאיה בעסקה החדשה הן מתעתדות להקים בניין בשטח בנוי של 16 אלף מ"ר מעל הקרקע, שישתרע על פני 10 קומות. הבניין יוקם מעל שתי קומות חניון תת-קרקעיות.

מיקומו של המגרש יאפשר להשקיף לנוף ולמרינה של הרצליה כמעט מכל קומה בפרויקט, בתכנונו של משרד האדריכלים משה צור אדריכלים בוני ערים. בניין המשרדים שיוקם יהיה מיועד למשרדים למכירה ולא להשכרה, אולם טרם הוחלט באקרו נדל"ן ובפאנגאיה אם גם פרויקט זה ישווק בשיטת קבוצת הרכישה.

יצויין שבאזור הרצליה פיתוח קיימים היום מספר רב של פרויקטים למשרדים, כולל מרכז גב ים הרצליה ומרכז גב ים הרצליה צפון, ביזנס פארק הרצליה של קבוצת עזריאלי, מגדלי אקרשטיין ומגדל לייף פלאזה.

אקרו נדל"ן, זרוע הנדל"ן של קבוצת אקרו, מנוהלת בידי זיו יעקבי. החברה חתומה על פרויקטים בהיקף של כ-2 מיליארד שקל, כשהחברה ממקדת את פעילותה במרכז הארץ ובמנהטן שבניו יורק. עם הפרויקטים של החברה נמנים מגדלי תל אביב, מגדל הגימנסיה יחד עם פאנגאיה נדל"ן, רוטשילד 17, מתחם קולנוע תל אביב ופרויקטים נוספים בתל אביב ובהרצליה.