הראל ביטוח תרכוש שני נכסים בלונדון תמורת כ-462 מיליון שקל

מדובר בשטח בנוי של כ-40 אלף מ"ר העסקה תשקף תשואה של 6.75% ■ חברת Green Property העמידה את הנכסים למכירה בשבוע שעבר

חברת הביטוח הראל תרכוש שני נכסים מניבים באזור דרום לונדון שהוחזקו בעבר בידי חברות שבשליטת איל הנדל"ן היווני אכילס קלאקיס, תמורת כ-80 מיליון ליש"ט (כ-462 מיליון שקל).

לפי דיווחים בתקשורת העסקית בבריטניה, הראל מנהלת מגעים מתקדמים לרכישת שני הנכסים מידי הבעלים הנוכחיים, חברת הנדל"ן המניבGreen Property.

הנכסים, הידועים כ-Apollo House ו-Lunar House בקרוידון שבדרום לונדון משתרעים על פני שטח בנוי כולל של כ-40 אלף מ"ר והם מושכרים למשטרת הגבולות של בריטניה לתקופה שתסתיים בשנת 2023, ללא נקודות יציאה.

חברת Green Property העמידה את הנכסים למכירה בשבוע שעבר. במידה שתיחתם העסקה עם הראל, היא תשקף תשואה של 6.75%.

בעבר הוחזקו שני הבניינים בידי קבוצת הנדל"ן Pacific Group of Companies של קלאקיס, שחקן בולט וצבעוני בשמי הנדל"ן של לונדון, שהתפרסם גם בזכות כישוריו במשחק הפוקר, שהעשיר אותו במיליון דולר במסגרת טורנירים בינלאומיים. כמי שידוע כנצר למשפחת הספנות היוונית קלאקיס, הוא הציע לפני כשנתיים לרכוש את קבוצת הונדה בפורמולה 1.

אם תחתום הראל על העסקה, היא תרחיב בכך את תיק הנכסים המניבים שלה באירופה בכלל ובלונדון בפרט. החברה רכשה לפני כחודשיים בניין של ענקית התקשורת דויטשה טלקום בהאנובר שבגרמניה, עם אשטרום נכסים, תמורת כ-126 מיליון שקל. זאת כשנה לאחר שבנובמבר אשתקד רכשו הראל ואשטרום נכסים במשותף את מתחם המשרדים המושכר לדויטשה טלקום בגרמניה בכ-164 מיליון שקל.

מהראל סירבו להגיב.