צפו בווידיאו: האם סרטון תדמית של גינדי הועתק מאולפן אמריקני?

גלובס tv אולפן מקנזס סיטי בארה"ב גילה כי סרט התדמית של פרויקט גינדי ת"א "מזכיר באופן מחשיד" סרט עטור פרסים שהפיקו ■ צפו בדמיון המדהים בין קטעי הווידיאו ושפטו בעצמכם

חגיגת המכירות של פרויקט גינדי תל-אביב תסתיים היום (ד') בהיכל התרבות - אבל איום לא צפוי מכיוון ארה"ב עשוי להרוס את הפינאלה.

אולפני "בראניט VFX" מקנזס סיטי שבארה"ב גילו השבוע, בעקבות פנייה של סטודנט ישראלי, את הדמיון המפתיע לכל הפחות בין סרט עטור פרסים ושבחים שהפיקו לפני כשנתיים תחת השם "בונה העולם" - לבין סרטון התדמית של פרויקט גינדי תל-אביב תחת הכותרת "הופכים חלום למציאות", בו מתוארת כביכול בניית המיזם.

צפייה בשני קטעי הוידיאו אכן מעלה דמיון יוצא דופן בין שני הקטעים - עד כדי דקויות של תנוחות הרגליים של השחקנים, צבעים, משחקי אור-צל ועוד.

באולפנים בקנזס עדיין לא החליטו כיצד להגיב לדמיון בין הקטעים. בהתכתבות מייל עם הסטודנט הישראלי שהתריע בפניהם על הדמיון נכתב כי הם "שוקלים את צעדיהם באשר להעתקה הבוטה", כהגדרתם. כמו כן שאלו שם בנימה הומוריסטית "האם זה לא מה שקוראים אצלכם בישראל חוצפה?"

בחברת גינדי השקעות סירבו להגיב לידיעה.

מחברת סופר פוש פובלסיס, האמונה על הפקת הסרטון וקידום המכירות בפרויקט, נמסר: "לסופר פוש פובלסיס ישנם 1,750 חברות על פני 5 יבשות ב-127 מדינות. אנשי הקריאייטיב של סופר פוש מסתובבים ברחבי העולם כדי להיחשף לרעיונות חדשים ולקבל השראה מאלפי פרויקטים שנעשים בעולם. כמו כן, צוות המדענות של החברה מחפש באופן תמידי, ובכל מקרות המיידע, מחקרים ופרויקטים המהווים מקורות השראה והשפעה. יתר על כן, פרויקטים שונים של סופר פוש מהווים בסיס השראה לפעילות חווייתית לחברות אחרות ברחבי העולם".

עריכת וידאו: איתן שחף