הכנסות שיא ל-013 נטוויז'ן: 329 מיליון שקל ברבעון השלישי

תזרים המזומנים של החברה מפעילות שוטפת ברבעון צמח בכ-35% והסתכם בכ-62 מיליון שקל

חברת 013 נטוויז'ן , מקבוצת אי.די.בי, פרסמה היום (ב') את דו"חות הרבעון השלישי של שנת 2010. בשורה העליונה דיווחה החברה כי ההכנסות ברבעון הסתכמו לסך של כ-329 מיליון שקל בהשוואה לכ-314 מיליון שקל ברבעון קודם, צמיחה של כ-5% וכן עלייה של 2.5% ביחס לרבעון מקביל אשתקד.

בנטרול הכנסות חד פעמיות במגזר ה"אחר" עקב מכירת כרטיסים למופע שהופק בחסות החברה ברבעון המקביל, חלה צמיחה של כ-5% בהכנסות ברבעון הנוכחי מול הרבעון המקביל אשתקד. הצמיחה בהכנסות נובעת בין השאר בשל הגידול במכירות קו הטלפון הביתי בסך של כ-5 מיליון שקל.

תזרים המזומנים של החברה מפעילות שוטפת ברבעון צמח בכ-35% והסתכם בכ-62 מיליון שקל, לעומת כ-46 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

מספר לקוחות חברות הקבוצה המחוברים באמצעות האינטרנט המהיר עמד בסוף הרבעון השלישי על כ-602 אלף לקוחות אינטרנט מהיר, לעומת 587,900 אלף לקוחות אינטרנט מהיר ברבעון המקביל אשתקד. מספר הלקוחות כולל גם את לקוחותיה של רימון ישראל המוחזקת בשיעור של 51% על ידי נטוויז'ן.

בתחום הטלפוניה הביתית דיווחה החברה על צמיחה של כ-27% ועומדת בסוף הרבעון על כ-42,000 קווים לעומת כ-33,000 קווים בסוף הרבעון הקודם.

הרווח התפעולי המאוחד של הקבוצה ברבעון הסתכם בכ-28 מיליון שקל, בהשוואה לרווח תפעולי מאוחד של כ-38 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנת 2009. עיקר הקיטון ברווח התפעולי נובע מהשקעת החברה בתחום הטלפון הביתי, והפרשה בגין תביעה שאושרה כתביעה ייצוגית כנגד החברה.

הרווח הנקי עמד ברבעון על כ-17.4 מיליון שקל בהשוואה לרווח נקי של כ-23.5 מיליון שקל ברבעון השלישי אשתקד. הקיטון ברווח הנקי נובע מירידה ברווח התפעולי אשר קוזז בחלקו על ידי ירידה בהוצאות המס ברבעון הנוכחי בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.

ניר שטרן מנכ"ל 013 נטוויז'ן, מסר כי: "כפי שהכרזנו לפני מספר רבעונים, אנו ממשיכים להשקיע בתחום הטלפון הביתי ובפיתוח חברות בנות, מהלכים שמוכיחים את עצמם ומובילים את 013 נטוויז'ן להציג תוצאות שיא בהכנסותיה הרבעון. אין ספק כי ההשקעה במנועי הצמיחה העתידיים הללו מתחילה לבוא לידי ביטוי ואנו רואים זאת בצמיחה במספר המנויים שגייסנו הרבעון וברבעון הקודם ובתוספת ההכנסה בתחום זה. כמו כן, התוצאות באות לידי ביטוי בתזרים המזומנים שצמח באופן מרשים."