בבילון סוגרת רבעון חזק ומחלקת 17 מיליון שקל כדיבידנד

מחזור ההכנסות של החברה ברבעון הסתכם בכ–33.2 מיליון שקל לעומת כ–20.5 מיליון שקל ברבעון המקביל, צמיחה של 62%

חברת האינטרנט הבינלאומית בבילון , דיווחה הבוקר על תוצאותיה ברבעון השלישי ובמהלך תשעת החדשים הראשונים של השנה. מחזור ההכנסות של החברה ברבעון הסתכם בכ-33.2 מיליון שקל לעומת כ-20.5 מיליון ברבעון המקביל, צמיחה של 62% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הכנסות תשעת החדשים הראשונים הסתכמו בכ-84.5 מיליון שקל לעומת 62.7 מיליון שקל בתקופה המקבילה.

הרווח התפעולי הסתכם בכ-6 מיליון שקל שמהווים כ-18% מההכנסות, לעומת 1.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי בתשעת החדשים הראשונים של השנה הסתכם בכ-15 מיליון שקל, לעומת כ-9.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה.

הרווח הנקי הסתכם בכ-5.1 מיליון שקל לעומת 3.4 מיליון שקל ברבעון המקביל. החברה רשמה ברבעון השלישי הוצאת מס בסך של כ-500 אלף שקל לעומת הכנסה חד פעמית של כ-3 מיליון שקל ברבעון המקביל בעקבות יצירת נכס מס נדחה. בבילון לא נדרשת עדיין לתשלום של מס על רווחיה עקב ניצול הפסדים צבורים.

דירקטוריון החברה אישר חלוקת דיבידנד בסך של 17 מיליון שקל, מתוך רווחי החברה בחמישה עשר החדשים החולפים. בסך הכל יעמוד הדיבידנד שיחולק בשנת 2010 על 47 מיליון שקל. התאריך הקובע לחלוקת הדיבידנד הוא 21 בנובמבר, תאריך החלוקה הוא 6 בדצמבר.

אלון כרמלי, מנכ"ל בבילון, ציין כי "אנחנו עומדים ביעדים שהיצבנו לעצמינו. בהתאם לאסטרטגיה שהתוונו, החברה ממשיכה לגוון את מקורות ההכנסה שלה ובדרך זאת לשפר את שיעור ההכנסות והרווח. אנו משקיעים חלק ניכר מהכנסותינו בשיווק על מנת להגדיל את נתח השוק בו אנחנו פועלים. בבילון פועלת כיום מול מספר שותפים בתחום החיפוש והפירסום באינטרנט, ביניהם גוגל, בינג של מיקרוסופט, אסק ואחרים. שוק האינטרנט העולמי מתפתח מהר וההצלחה בו לאורך זמן דורשת יכולת התאמה ותגובה מהירה להתפתחויות ולשינויים".

בבילון עוסקת בפיתוח, שיווק ומכירה של תוכנות ושירותי אינטרנט בתחום התרגום והשפות. החברה פועלת בכ-200 מדינות ומספקת פתרונות תרגום בכ-75 שפות לאלפי ארגונים ולעשרות מיליוני לקוחות פרטיים מדי שנה. החברה נשלטת על ידי נעם לניר.