לפני תוצאות הצעת הרכש: כלל פיננסים עברה לרווח של 2 מ' ש'

הכנסות החברה רשמו קיטון של 195 לכ-99 מיליון שקל ■ המנכ"ל טל רז: "החברה עדיין רגישה להשפעת האינפלציה על חוב החברה ולתנודות השוק"

רגע לפני תוצאות הצעת הרכש של כלל ביטוח לכלל פיננסים , מפרסמת הבוקר (ד') האחרונה את דו"חותיה לרבעון השלישי של השנה עם מעבר לרווח של כ-2 מיליון שקל לעומת הפסד של כ-36 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2009. ם זאת, הכנסות החברה רשמו קיטון של 19% לכ-99 מיליון שקל.

טל רז, מנכ"ל החברה ציין כי "שיפור בתוצאות החברה והמעבר לפסי רווחיות ברבעון השלישי של השנה נובעים מצמיחה חזקה בתחומי הפעילות המרכזיים: קרנות סל, ניהול תיקים, תעודות סל ובחברת הבת טיטניום, לצד ירידה בהכנסות מנוסטרו, מברוקראז' ושרותי חבר הבורסה, וכמו כן ירידה בהכנסות משירותים פיננסים אחרים עקב מכירת אווא בסוף 2009".

רז הוסיף כי "תהליכי ההתייעלות שהחברה יישמה בתחילת השנה החלו לשאת פרי והחברה מציגה קיטון ניכר בהוצאות מול השנה שעברה. עם זאת, החברה עדיין רגישה להשפעת האינפלציה על חוב החברה ולתנודות השוק".

לפני כחודש שיפרה כלל ביטוח את הצעת הרכש המלאה למניות כלל פיננסים. הצעת הרכש המעודכנת לכלל פיננסים עומדת על 4.5 שקל למניה במקום 3.3 שקל למניה בהצעה הראשונית.