היכן מעניקים הנחות של יותר מ-100 אלף ש' לדירות 4 חדרים?

הנחות של 6.5-9% על דירות בפרויקטים של אשדר מוצעות לחברי מועדון הצרכנות "הוט"

הנדסאים, טכנאים, חברי הסתדרות, אנשי חברה ורוח ועובדים סוציאליים - האם זו האוכלוסיה שתרכיב את הפרויקטים של חברת הנדל"ן אשדר? מועדן הצרכנות "הוט" הודיע היום (א') על מבצע הכולל הנחות של 6.5-9% ברכישת דירות בפרויקטים שונים של החברה, כלומר הנחות שמתבטאות אף ביותר מ-100 אלף שקל לדירה.

מועדון הצרכנות 'הוט' מונה כ-100 אלף חברים, ובהם חברי הסתדרות ההנדסאים והטכנאים, לשכת והסתדרות המהנדסים, חברי הסתדרות האקדמאים במדעי החברה והרוח ואיגוד העובדים הסוציאליים.

את המבצע מארגן מועדון הצרכנות "הוט" יחד עם חברת התיווך רשף נכסים. בין הפרויקטים הנכללים במבצע ניתן למנות את "רחובות ההולנדית", שם מוצעות דירות 4 חדרים (107 מ"ר + מרספת 10 מ"ר) בהנחה של 7% - מחיר של 1.19 מיליון שקל לעומת מחיר מקורי של 1.28 מיליון שקל. עם זאת, יש לציין כי בפרויקטים דומים הנבנים באזור מוצעות דירות 4 חדרים במחיר דומה (כ-1.2 מיליון שקל) לפני הנחות מיוחדות.

בפרויקט אחר - "סמייל" פתח-תקווה - מוצע מיני פנטהאוז 5 חדרים בשטח של 126 מ"ר עם מרפסת בשטח של 24 מ"ר (קומה 21) במחיר של 1.77 מיליון שקל לעומת 1.93 מיליון שקל לפני ההנחה. הנחה של 7.5% על דירות 5 חדרים מוצעות גם בדירות של אשדר בפרויקט "אשדר וקאנטרי" בקרית השרון שבנתניה.