אחרי 5 שנים: עדי כהן, סמנכ"ל השיווק של סלקום, פורש

הודיע על רצונו לעזוב את תפקידו ■ בחודשים האחרונים דחה כהן הצעה להתמנות למנכ"ל 013 נטוויז'ן ■ מועד סיום תפקידו בפועל יסוכם בשלב מאוחר יותר

‎‎עדי כהן, סמנכ"ל השיווק של סלקום, מסיים את תפקידו. כהן מכהן בתפקיד ב-5 השנים האחרונות, ולאחרונה הודיע למנכ"ל סלקום, עמוס שפירא, על רצונו לעזוב.

שפירא קיבל את בקשתו של כהן, ומועד סיום התפקיד בפועל יסוכם בשלב מאוחר יותר, כנראה לאחר שיימצא לכהן מחליף ותיערך עמו חפיפה.

‏נזכיר כי רק לפני מספר חודשים קיבל כהן הצעה להתמנות לתפקיד מנכ"ל 013 נטוויז'ן, במסגרת חיפוש מנכ"ל לחברה, על-ידי עמי אראל, יו"ר סלקום, שמשמש גם כיו"ר 013 נטוויז'ן, ואולם הוא דחה אותה. החלטתו אז נומקה על-ידו בכך שהתפקיד בסלקום פשוט מעניין אותו יותר. בסוף השבוע הוא הודיע על רצונו לעזוב את סלקום.

‏בהודעה שפרסמה היום (א') סלקום נכתב כי שפירא ביקש להודות לכהן בשם העובדים, ההנהלה, הדירקטוריון ובעלי המניות על תרומתו לחברה, וציין כי כהן היה אחראי על בניית אסטרטגיית השיווק, מציאת מנועי צמיחה חדשים וחיזוק בסיס הלקוחות, והיתה לו השפעה חשובה בהפיכתה של סלקום לחברת הסלולר המובילה בישראל.

‏שפירא הוסיף כי לזכותו של כהן נזקפים הישגים רבים, ובהם ביסוס והעצמת שירותי התוכן כמנוע צמיחה של החברה, התמודדות מוצלחת של החברה עם ניידות המספרים, כמו גם פעילויות שיווקיות חדשניות שזכו לחיזוק תדמיתה של סלקום כחברת סלולר חדשנית ומועדפת, עם מהלכים כגון: משהו קטן וטוב, ווליום כנרת, ווליום ערד, סלקום מדיה והפקות המקור "מגודלים" ו"אהבה ראשונה".