היעד של מנצ'סטר יונייטד: חוזה בסך 450 מיליון ליש"ט עם נייקי

הסכם ההלבשה הנוכחי של השדים האדומים עם ענקית הלבשת הספורט האמריקנית שווה כ-25 מיליון ליש"ט בשנה; ביונייטד מעוניינים להגדיל את הסכום בכ-11 מיליון ליש"ט בעונה

חוזה ההלבשה של מנצ'סטר יונייטד עם נייקי, שנחתם ב-2002, שווה למוליכת הפרמיירליג כ-25 מיליון ליש"ט בשנה (ובסך הכל 302.9 מיליון ליש"ט). עם זאת, משפחת גלייזר האמריקנית, השולטת על המועדון, מעוניינת להגדיל משמעותית את הסכום הזה. כך מדווח היום (ד') "הדיילי טלגרף".

לפי הפרסום, הגלייזרים מעוניינים להשוות את הסכום עליו חתמה לפני כמה חודשים נייקי עם התאחדות הכדורגל הצרפתית - בסך 36 מיליון ליש"ט לעונה עד שנת 2018.

ראשי יונייטד יודעים שהכוח הגלובאלי של המועדון גדול בהרבה מזה של הנבחרת הצרפתית, ולכן סבורים שיוכלו לגייס את הסכום מענקית הלבשת הספורט האמריקנית. בסך הכל, מעריכים בקבוצה כי יצליחו לחתום עם נייקי על חוזה שיבטיח למועדון 450 מיליון ליש"ט ב-12 שנים. החוזה הנוכחי של יונייטד עם נייקי מסתיים ב-2015.

חוזה חסות ההלבשה השני הכי יקר של נייקי בכדורגל העולמי, אחרי זה שנחתם עם הנבחרת הצרפתית, הוא עם ברצלונה: שווה 26.3 מיליון ליש"ט בעונה. יונייטד, כאמור, במקום השלישי עם כ-25 מיליון ליש"ט, וארסנל מיד אחריה עם כ-13 מיליון ליש"ט בשנה.